به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در هفته ای که گذشت، مدیران ارشد بانک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه نودویکمین سالروز تاسیس بانک در ارتباط تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ دادند. همچنین مدیرعامل بانک نیز به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان با جمعی از بازنشستگان بانک در دیدار صمیمانه ای گفت و گو کرد. در این هفته ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک نیز آغاز و نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا هم افتتاح شد.

 

عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران که 91 سال پیش، خود بر اساس قبول یک مسئولیت مهم در قبال اجتماع، یعنی حفظ اموال و دارایی مردم ایران زمین شکل گرفت، در طول فعالیتش نیز به موضوع مسئولیت اجتماعی به طور ویژه بها داده است.

امروز دورافتاده ترین نقاط کشور نیز از اقدامات این بانک متاثرند، به طوری که دست کم یک شعبه بانک ملی ایران به خدمت رسانی مشغول است.

از سوی دیگر بانک ملی ایران برای عمل به تعهد خود در قبال توسعه و پیشرفت کشور، تلاش کرده بخشی از منابعش را به انجام امور عام المنفعه تخصیص دهد.

دست کم 100 مدرسه با تامین مالی بانک ملی ایران در نقاط محروم کشور ساخته و تجهیز شده است. بیمارستان ها، مراکز بهداشت و مساجد بسیاری در کشور با منابع در اختیار بانک ملی ایران تجهیز، نوسازی و بهسازی شده اند.

همچنین در بسیاری از حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله که آسیب های جبران ناپذیری به بسیاری از مردم کشورمان وارد کرده است، بانک ملی ایران تلاش کرده با ارائه تسهیلات و کمک های نقدی و غیرنقدی مستقیم و غیرمستقیم، بخشی از آلام را کاهش دهد.

بسیاری از زندانیان جرایم غیر عمد به مناسبت های مختلف با همکاری بانک ملی ایران به آغوش خانواده بازگشته اند و بسیاری از جشنواره ها و همایش های فرهنگی با حمایت بانک ملی ایران اجرا شده اند.

حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی در بانک ملی ایران بسیار وسیع است و می توان کارنامه آن را در چندین کتاب گنجاند.

 

گرامیداشت روز پزشک در بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، به مناسبت روز پزشک، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و رئیس و مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور در بیمارستان بانک، از تلاش های تیم پزشکی بیمارستان بانک تقدیرکردند.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک در این مراسم با تبریک روز پزشک به پزشکان پرتلاش و دلسوز، از تلاش ها و ارائه خدمات مطلوب کادر پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران در بهبود و ارتقای سطح خدمات درمانی بیماران تقدیر و اظهار کرد: پزشکان بیمارستان عضو یک خانواده هستند و داشتن همدلی و روحیه بالای این عزیزان موجب تسهیل و تسریع در روند بهبود بیماران و از سوی دیگر باعث رشد و توسعه بیمارستان شده است.

سعداله عیسی زاده، سلامتی را در کنار امنیت، بالاترین نعمت الهی برشمرد و افزود: جامعه پزشکی نسبت به دیگر اقشار جامعه، فضای وسیعی را برای خدمت رسانی به آحاد مردم دارند و حیات بخشیدن بزرگ ترین خدمت به جامعه انسانی است.

وی با اشاره به رونمایی و افتتاح بخش های جدید بیمارستان بانک طی دو سال اخیر تاکید کرد: با خرید تجهیزات جدید، خدمات بیمارستان به روز شده است تا بهترین سرویس دهی به بیماران انجام شود و امروز این بیمارستان برای بانک ملی ایران و کشور به یک افتخار ملی تبدیل شده است.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز با تقدیر از حضور مسئولان روابط عمومی در بیمارستان، با اشاره به خدمات وسیع و گسترده بیمارستان به بیماران و مراجعه کنندگان گفت: طی سال های اخیر بیمارستان بانک ملی ایران با وجود امکانات پیشرفته در زمان های مورد نیاز نظیر وقوع زلزله در غرب کشور و سیل اخیر در برخی از استان های کشور نیز به کمک مردم کشورمان شتافته است.

وی به توسعه زیر ساخت های درمانی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: اکنون بیمارستان بانک ملی ایران با وجود پزشکان متخصص و مجرب در عرصه توسعه درمانی کشور گام های بلندی برداشته و همچنین در حوزه زیر ساخت ها اقدامات مناسبی انجام داده است.

 

آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران از دوم شهریورماه در دو بخش معماری و مستند اجتماعی آغاز شد.

این جشنواره به پاس نود و یکمین سال تاسیس بانک ملی ایران برگزار می شود و هر شرکت کننده تا 20 مهرماه مهلت دارد تا حداکثر پنج عکس را در هر بخش برای شرکت در جشنواره بارگذاری کند.

جشنواره عکس نمای ملی در بخش معماری با موضوعات ابنیه تاریخی و قدیمی، طراحی و خطوط معماری بناها، تزئینات معماری ، نمای بدنه شعب و هویت بصری ساختمان های بانک ملی ایران و در بخش مستند اجتماعی با موضوعات بازار، کسب و کار و مراودات پولی و بانکی به شیوه های سنتی ، الکترونیک و دیجیتال برگزار می‌شود.

در این جشنواره به نفرات اول در هر  بخش، تندیس طلایی جشنواره به همراه لوح زرین و 30 میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات دوم لوح زرین به همراه 20 میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح زرین به همراه 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

در هر بخش، دو عکس شایسته تقدیر شناخته می شوند که به هرکدام  لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.

همچنین پس از جلسه داوری، نمایشگاهی از آثار برگزیده در موزه بانک ملی ایران برگزار می شود.

لازم به ذکر است، ثبت نام برای شرکت در این جشنواره تنها از طریق سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir  و مراجعه به منوی جشنواره ها امکان پذیر است.

زمان دقیق افتتاح نمایشگاه و آیین اختتامیه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 اطلاعات تکمیلی درخصوص این جشنواره علاوه بر سایت بانک ملی ایران در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس namayemelli @و کانال جشنواره در بله به نشانی   https://ble.im/Namayemelli  قابل دسترسی می باشد.

تلفن های دبیرخانه جشنواره 60993727-021 و 60992378-021

پست الکترونیکی  دبیرخانه prs@bmi.ir

 

ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مدیران ارشد بانک ملی ایران چهارم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه نودویکمین سالروز تاسیس بانک، از طریق ارتباط تلفنی پاسخگوی سؤلات مشتریان در سراسر کشور خواهند بود.

به منظور پاسخگویی و تکریم مشتریان، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حبیب الله خالصی رییس اداره کل عملیات بانکی، محمدعلی محمودزاده رییس اداره کل اطلاعات بانکی، مهدی علی آقایی رییس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید جعفریان رییس اداره کل شبکه و زیرساخت بانک از ساعت 8 تا 10 روز دوشنبه چهارم شهریورماه پاسخگوی مسائل و مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان درخصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

همچنین محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک به همراه علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری و فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات  در حوزه مسائل اعتباری و لیلا صدر رییس اداره کل ضمانتامه های ارزی به همراه سید سعید وکیلی رییس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل و مهدی پاشازاده سرپرست اداره کل خارجه درخصوص مسائل ارزی از ساعت 13 تا 15 همان روز آماده پاسخگویی هستند.

مشتریان می توانند با شماره 64140-021 مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران ارتباط برقرار و موضوعات خود را مطرح کنند.

 

نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا افتتاح شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد حجت الله شکیبا، با حضور جمعی از مدیران عامل، روسا و اعضای هیات مدیره بانک ها، مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیران شهرداری تهران و هنرمندان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل بانک ملی ایران با تبریک فرارسیدن هفته دولت، به سابقه تاریخی تاسیس بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران متعلق به همه مردم ایران است و در طول ٩١سال حضور خود تلاش کرده است بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه کند.

دکتر محمد رضا حسین زاده با تاکید بر این که بانک ملی ایران خدمات گسترده ای به کشور و مردم داشته است، اظهار کرد: حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری، همواره جزو اولویت های بانک بوده و تاسیس موزه بانک ملی ایران به منظور تجمیع آثار هنری، فرهنگی و تاریخی موجود در بانک، نشانه بارز قدمت این اقدامات است.

مدیرعامل بانک ملی ایران به بازدیدش از آثار استاد شکیبا اشاره و خاطرنشان کرد: هنر زیبا و وصف نشدنی استاد شکیبا، بسیار شگفت آور است و بانک ملی ایران خوشحال است که چنین نمایشگاه مشترکی را برگزار می کند.

استاد حجت الله شکیبا نیز در این مراسم با اشاره به این که «کار من نقاشی کردن است»، گفت: به پاس همکاری بانک ملی ایران در برگزاری این نمایشگاه، اثر «فردوسی» را که از نقاشی های خودم است ، به این بانک تقدیم می کنم.

مدیر عامل بانک ملی ایران نیز به رسم یادبود، سکه های یادبود نودمین سالگرد تاسیس بانک را به استاد شکیبا اهدا کرد.

در ادامه، حاضران در مراسم از نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد حجت الله شکیبا بازدید کردند.

این نمایشگاه که در آن 91 اثر فاخر استاد شکیبا در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، تا 9 شهریورماه در محل موزه بانک ملی ایران واقع در خیابان فردوسی برپاست.

 

تامین مالی مجهزترین مرکز جراحی چشم پزشکی کشور توسط بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با حمایت ها و کمک های بانک ملی ایران مرکز درمانی نور نگاه مجهزترین کلینیک فوق تخصصی و جراحی چشم در استان البرز و قطب جراحی چشم کشور از سال 94 فعال شده و توانسته است تمامی خدمات متداول چشم پزشکی را با استانداردهای روز دنیا به هموطنان ارائه دهد.

این کلینیک با کمک ها و حمایت های بانک ملی ایران در فضایی به  مساحت بالغ بر سه هزار متر مربع در هشت طبقه ساخته شده که به طور مستقیم ۸۰ نفر نیز در آن مشغول به کار هستند.

با حمایت های به وجود آمده، این کلینیک ظرفیت پذیرش ۱۵۰ بیمار در روز و اجرای ماهانه بیش از ۵۰۰ عمل جراحی را دارد که هم در زمینه معاینه و هم در خصوص اعمال جراحی تمام خدمات متداول چشم پزشکی و گوش، حلق و بینی نظیر خدمات تشخیصی، درمانی و زیبایی را با استفاده از بهترین متخصصان و به روزترین امکانات ارائه می دهد.

کلینیک نور نگاه ضمن استفاده از جدیدترین و به روزترین تجهیزات چشم پزشکی، عمل های لیزیک جهت برداشتن عینک را با دستگاه schwind 1050hz به روشTrans PRK انجام می دهد تا هموطنان بتوانند از دید مافوق طبیعی و آخرین تکنیک های جراحی چشم بهره ببرند.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران در آستانه 91 سالگی با رویکرد حمایت و کمک به رونق بخش های مختلف اقتصادی کشور در چهار ماه ابتدای سال جاری، 495 هزار و 305 فقره تسهیلات به ارزش 313 هزار و 247 میلیارد ریال به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و ... تخصیص داده است.

همچنین بانک ملی ایران به منظور رونق بازار کسب و کار و در جهت حمایت از بازار اشتغال سال گذشته تعداد دو هزار و 180 فقره تسهیلات به ارزش 28 هزار و 59 میلیارد ریال از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

 

برندگان جوایز مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران مشخص شدند

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران با عنوان "دست هایی که بی منت گره ای را باز می کند" به قید قرعه مشخص شدند.

مسابقه اینستاگرامی "دست هایی که بی منت گره ای را  باز می کند" با هدف ترویج، معرفی و تقدیر از اقدامات خیرخواهانه و مسئولانه در جامعه، طی یک هفته تا پایان مرداد ماه ادامه داشت.

با توجه به در پیش بودن چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، این مسابقه با هدف معرفی افراد خیر و بسط و گسترش فرهنگ خیرخواهانه در جامعه برگزار شد.

در این مدت بیش از دو هزار و 429  نفر در این مسابقه شرکت کردند و از بین نظرات ارسالی، یک هزار و 518 نظر واجد شرایط شرکت در مسابقه بودند.

جایزه این مسابقه مبلغ پنج میلیون ریال است که به حساب هر یک از پنج نفر برنده مسابقه واریز می گردد.

برندگان مسابقه:

1- rojan.tab7

2- fatimagol65   

3- ahmadlou_m

4- rez697

5- fatemeh_gh_10

جشنواره چهلمین دوره ی حساب های قرض الحسنه  پس انداز بانک ملی ایران که این مسابقه در راستای معرفی آن انجام گرفت تا 31 مرداد ماه ادامه داشت و بزودی قرعه کشی آن انجام خواهد شد.

 

مجله بانک ملی ایران به شماره 264 رسید

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مجله بانک ملی ایران به شماره 264 رسید دویست و شصت و چهارمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه ای با عنوان «نگاهی به 9 دهه عملکرد بانک کارگشایی» منتشر شد.

این شماره از مجله علاوه بر مرور اجمالی اخبار یک ماه گذشته، گزارشی از فعالیت کارکنان شعبه هرات یزد، گفت و گویی با رییس بانک و ارزیابان طلا و جواهر کارگشایی، گفت و گو با رئیس شعبه موفق بازار تبریز و گپ و گفت با بازیگر آلمانی فیلم از کرخه تا راین را در خود جای داده است.

این شماره از مجله بانک ملی ایران در 80 صفحه منتشر شده و در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی 86 ساله دارد و تلاش شده است تا در دوره جدید انتشار مجله با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا، علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

 

تسهیلات مسکن بانک ملی ایران، امید تازه مستاجران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با ابتکار بانک ملی ایران، اکنون کسانی که متقاضی دریافت تسهیلات مسکن هستند، می توانند علاوه بر بانک ارائه دهنده تسهیلات، نوع تسهیلات دریافتی را نیز به سلیقه خودشان انتخاب کنند.

برای سال های متمادی، دریافت تسهیلات مسکن تنها به چند روش محدود امکان پذیر بود، در حالی که اکنون این روش ها متنوع شده است.

در سبد تسهیلات بانک ملی ایران که انواع تسهیلات خرد و کلان، از تعمیر مسکن و خرید کالا تا راه اندازی بنگاه های بزرگ اقتصادی و سرمایه در گردش را در بر می گرفت، همواره خلا تسهیلات خرید و ساخت مسکن نمایان بود.

بانک ملی ایران در آستانه 91 سالگی خود این امکان را برای مشتریانش ایجاد کرده است که با خرید اوراق تسهیلات مسکن از فرابورس، این تسهیلات را با کمترین هزینه دریافت کنند.

روش های تامین مالی خرید و ساخت مسکن در بانک ملی ایران آن قدر متنوع است که تقریبا همه می توانند بدون محدودیتی خاص از آن استفاده کنند. این تسهیلات نسبت به نمونه های مشابه خود ارزان تر است و دریافت آن به سال ساخت مسکن مورد نظر وابستگی ندارد.

تسهیلات مسکن بانک ملی ایران به خوبی توانسته میان متقاضیان خرید و ساخت مسکن جای خود را باز کند، به طوری که اکنون هزاران حساب از این نوع در شعب بانک افتتاح شده است.

 

مدیران ارشد بانک ملی ایران به سوالات مشتریان پاسخ دادند

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مدیران ارشد بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه نودویکمین سالروز تاسیس این بانک، با حضور در مرکز ارتباط مردمی به سوالات مشتریان و دغدغه های طرح شده پاسخ دادند.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه ، حبیب الله خالصی رییس اداره کل عملیات بانکی، محمدعلی محمودزاده رییس اداره کل اطلاعات بانکی، مهدی علی آقایی رییس اداره کل توسعه سیستم ها و مجید جعفریان رییس اداره کل شبکه و زیرساخت بانک از ساعت 8 تا 10 صبح پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی سوالات مردمی درخصوص موضوعات انفورماتیکی و خدمات الکترونیکی این بانک بودند.

همچنین از ساعت 13 تا 15 نیز مدیران بخش های اعتباری و ارزی بانک از جمله فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات و عباس پیروزی رییس اداره کل بررسی طرح ها در حوزه مسائل اعتباری و لیلا صدر رییس اداره کل ضمانتامه های ارزی، سید سعید وکیلی رییس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل و مهدی پاشازاده معاون اداره کل خارجه بانک به سوالات مشتریان درخصوص مسائل ارزی پاسخ دادند.

همچنین محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی و مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان بانک به همراه معاونان و کارشناسان خود پاسخگوی سوالات مختلف همکاران بودند.

اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک به مناسب هفته دولت در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 با 60 خط تلفن از ساعت 8 تا 22 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

 

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با کارکنان شعبه سعدی همزمان با روز کارمند

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته دولت و در روز کارمند، با کارکنان شعبه سعدی دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر محمدرضا حسین زاده در این دیدار که به صورت سرزده انجام شد روز کارمند را به آنها تبریک گفت.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که این اقدام به صورت نمادین انجام و کارکنان این شعبه به نمایندگی از کل کارکنان بانک انتخاب شده اند، با تعدادی از همکاران به گفت و گو پرداخت و در نشستی صمیمی پیشنهادات آنها را شنید.

دکتر حسین زاده سپس در سخنانی با اشاره به رویکرد مثبت کارکنان این شعبه که در سال گذشته کارنامه خوبی به ثبت رساندند، از تلاش های بی شائبه و مجدانه آنها تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و نیز حمید مؤمنی مدیر امور شعب مستقل نیز حضور داشتند، مدیرعامل بانک همچنین با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و ضرورت معرفی آنها به مشتریان، بر ارتباط خوب و‌ مؤثر کارکنان شعب با مشتریان تاکید کرد.

دیدار و ارتباط مستقیم و بدون تشریفات اداری با همکاران، از برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران است.

 

 

پایان حساب های بی هویت در بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با گذشت سالها از افتتاح حساب با مشخصات سجلی قدیمی، لازم بود که یک بار برای همیشه، اطلاعات حساب های موجود در بانک ملی ایران به روزرسانی شود. البته الزامات بانک مرکزی در این باره هم به شدت یاری رسان بود.

از دهه ها پیش حساب هایی حقیقی یا حقوقی در بانک وجود داشت که اطلاعات هویتی آنها ناقص بود. در فرم افتتاح این حساب ها، برخی شاخص های هویتی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و یا کد ملی وجود نداشت یا ناقص بود.

بانک ملی ایران پس از اعلام بانک مرکزی مبنی بر الزام تخصیصریافت کد شهاب به همه حساب ها، طی چندین نوبت به مشتریان خود اعلام کرد که برای تکمیل اطلاعات به شعب بانک مراجعه کنند.

ابزارهایی مانند ساتنا، پایا، چکاوک و کارت به کارت و نیز خدمات جدیدی که در آینده ارائه خواهند شد، ملزم اند صرفاً به مشتریانی ارائه شوند که هویت و اطلاعات سجلی، مکانی و کسب و کاری آنها مشخص و برای هر یک از آنها شناسه شهاب از بانک مرکزی اخذ شده باشد.

اگر چه در بازه زمانی مشخص، مکرر به مشتریان بانک ملی ایران در این باره اطلاع رسانی شد، ولی به دلیل عدم مراجعه برخی از آنها، اطلاعات تعدادی از حساب ها کامل نشد و بانک موظف شد نسبت به قطع خدمت رسانی به آنها اقدام کند.

با این حال حساب های مسدود شده به محض مراجعه و اصلاح اطلاعات هویتی صاحبان آنها، دوباره فعال می شوند.

اکنون مشخص شده که با پالایش حساب های فاقد اطلاعات کامل هویتی، بیش از 95 درصد حساب های حقیقی موجود در بانک ملی ایران کد شهاب دارند.

این اقدام در راستای اجرای قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و الزامات ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان انجام شده و البته به روند خدمت رسانی مطلوب تر و سریعتر نیز کمک خواهد کرد.

 

حمایت های بانک ملی ایران از تولید کالاهای اساسی صنعت نفت در راستای خودکفایی کشور

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، یک واحد تولیدی با حمایت ها و کمک های بانک ملی ایران توانسته با دستیابی به دانش فنی روز دنیا،دستگاه های اندازه گیری مخازن چاه های نفت را که جزو کالاهای اساسی صنعت نفت کشور هستند، طراحی، بومی سازی و تولید کند.

طی سال های گذشته تولید ماشین آلات و دستگاه های اندازه گیری مخازن چاه های نفت عمدتا در انحصار چند کشور در جهان بود که اکنون با حمایت ها، ارائه تسهیلات و تامین مالی توسط بانک ملی ایران 100درصد این دستگاه ها  و ماشین آلات در داخل کشور توسط شرکت دانش بنیان اسماعیلی در استان البرز تولید می شود.

با حمایت های به عمل آمده این شرکت دانش بنیان با تکیه بر جوانان ماهر و متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد های روز دنیا و تلاش و پشتکار موفق شده این دستگاه و ماشین آلات را طراحی و تولید و کشور را در این عرصه خودکفا نماید. این واحد هم اکنون سالانه بیش از 80 دستگاه یعنی همه نیاز کشور را تولید می کند که قیمت آن کمتر از یک سوم مشابه خارجی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. صادرات این کالا سالانه 200 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

 

دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از بازنشستگان بانک

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمدرضا حسین زاده به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان، با جمعی از بازنشستگان بانک ملی ایران به نمایندگی از جامعه بزرگ بازنشستگی این بانک، دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر عامل بانک، در این دیدار که برات کریمی و مسعود خاتونی از اعضای هیأت مدیره و حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری و تعدادی از مسئولان ستادی حضور داشتند، با بیان این که بازنشستگان چشم و چراغ یک سازمان هستند، گفت: بازنشستگان در سال های خدمت، زحمات فراوانی را برای رشد و اعتلای این بانک نود و یک ساله کشیده اند و ما امروز باید قدردان تلاش های بی دریغ آن ها باشیم.

وی تاکید کرد: تکریم بازنشستگان در جامعه باید به شکل یک فرهنگ درآید و همه خود را موظف به پاسداشت از زحمات و خدمات بازنشستگان بدانند.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران همواره تلاش کرده است تا آنچه در توان دارد و ظرفیت های قانونی اجازه می دهد برای بهبود وضعیت بازنشستگان انجام دهد و در آینده نیز این مسیر را با قدرت ادامه خواهد داد.

در این دیدار صمیمانه، همکاران بازنشسته برخی از دغدغه های جامعه بازنشستگان را مطرح نمودند و مدیرعامل به مسائل آنها پاسخ داد.

 

91 سال، پر افتخار/ «بام» موجودی زنده با امکاناتی ارزنده

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران که اکنون بیش از 9 دهه از حضورش در فضای اقتصادی کشور می گذرد، یکی از نخستین سازمان های کشور است که سال ها پیش، رایانه را وارد عملیات روزمره خود کرد، اما این روند تا جایی پیش رفته که امروز یکی از پیشرفته ترین خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت در بانک ملی ایران ارائه می شود.

«بام» یکی از سامانه های منحصر به فرد نظام بانکی است که به صورت رایگان و سهل الوصول در اختیار مشتریان بانک ملی ایران قرار دارد.

در این سامانه تقریبا همه امور روزمره یک مشتری بانک قابل انجام است. علاوه بر تراکنش هایی مانند دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، ساتنا و پایا، پرداخت اقساط و ....، خدماتی مانند قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی نیز در «بام» ارائه می شود.

«بام» نه یک محصول ثابت، بلکه یک موجود زنده است که در هر دوره زمانی مشخص، به روز شده و امکانات تازه ای به کاربر ارائه می کند.

«بام» ایمن است و از چند مسیر فیزیکی و مجازی، امنیت کاربر را تامین می کند. «بام» علاوه بر این که توانسته از جشنواره های متعدد جوایز و از سازمان های متعدد تاییدیه های لازم را کسب کند، از سوی کاربران نیز با استقبال کم سابقه ای مواجه شده است، به طوری که می توان آن را یکی از مطلوب ترین محصولات بانک ملی ایران در فضای مجازی دانست.

 

صعود تیم فوتبال بانک ملی ایران به فینال مسابقات شبکه بانکی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، تیم فوتبال بانک ملی ایران در مسابقات شبکه بانکی با برتری مقابل تیم بانک رفاه به فینال این مسابقات صعود کرد.

این مسابقات که مناسبت هفته بانکداری و با حضور 9 تیم بانک ملی ایران، صادرات، تجارت ، رفاه، مسکن، ملت، قرض الحسنه مهرایران، صنعت و معدن و صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، تیم بانک ملی ایران به فینال این مسابقات راه یافت.

شایان ذکر است مسابقه فینال بین دو تیم بانک ملی ایران و بانک تجارت در ساعت 17روز یکشنبه 10 شهریور ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در امیر آباد شمالی برگزار می شود.

 

افزایش ساعت بازدید از نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار استاد شکیبا

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با استقبال گسترده علاقه مندان و بازدیدکنندگان، ساعت بازدید از نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا به ساعت 10 تا 19 تغییر یافت.

پیش از این ساعت کار موزه بانک از ساعت 13 تا 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه بود که با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان از این نمایشگاه، زمان بازدید از ساعت 10 تا 19 هر روز حتی ایام تعطیل افزایش پیدا کرد.

نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار استاد شکیبا که در آن علاوه بر اشیا نفیس موزه ی بانک ملی ایران،  91 اثر فاخر نقاشی از استاد در معرض دید علاقه مندان قرارگرفته است ، تا 9 شهریورماه در موزه بانک ملی ایران واقع در خیابان فردوسی بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی برپاست.


اختلال موقت در سرویس پرداخت عوارض خروج از کشور در روز جمعه

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سرویس پرداخت عوارض خروج از کشور بانک ملی ایران از طریق برخی درگاه ها از بامداد روز جمعه هشتم شهریور ماه تا ساعت یک و 30 دقیقه، دچار اختلال موقت در سرویس دهی خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این اختلال به علت بهینه سازی سیستم ها بوده و سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق سامانه بام، بله، کیوسک و کش لس با اختلال مواجه خواهد بود.

بر این اساس مسافران گرامی می توانند از سایر درگاه ها نظیر پایانه فروش (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی از طریق سایت بانک و اپلیکیشن ایوا عوارض خروج از کشور خود را پرداخت کنند. بانک ملی ایران بابت این اختلال از مشتریان عزیز پوزش خواسته و از صبر ومتانت آن ها قدردانی می کند


افتتاح مدرسه بانک ملی ایران در استان هرمزگان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، به مناسبت هفته دولت، مدرسه شش کلاسه شهدای بانک ملی ایران در استان هرمزگان افتتاح شد. این مدرسه در روستای هاشم آباد از توابع شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان با حضور محمد آشوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نازنین شیبانی معاون منابع انسانی استاندار ، عبدالله آبسواران رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان و تنی چند از مدیران استانی و محلی افتتاح شد.

این پروژه در راستای انجام مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران و با هدف ارتقای کیفیت زیرساخت های آموزشی روستای هاشم آباد انجام شده است.

 همچنین در ادامه پروژه های هفته دولت ،مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی بیش از هفت هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان با حضور رییس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان  برگزار شد . شایان ذکر است بخشی از این پروژه با تسهیلات بانک ملی ایران انجام خواهد گرفت.