مدیرعامل بانک ملی ایران: انتقاد درست، عامل پیشرفت سازمان است /

بهبود بافت مالی و افزایش سودآوری محور اقدامات بانک ملی ایران

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که انتقاد درست و به جا می تواند عامل پیشرفت هر سازمانی باشد، گفت: نباید اجازه بدهیم انتقادهای نا به جا و اظهارات غیرواقعی، بانک ملی ایران را به عنوان یک سرمایه ملی و عمومی تخریب کند. / عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تهیه، تدوین و اجرای پروژه مدیریت استراتژیک این بانک از سال گذشته، محوریت برنامه های بانک در این پروژه را سودآوری عنوان کرد و بهبود بافت مالی، افزایش سرمایه و مدیریت در پرداخت تسهیلات را از اهم برنامه های جاری برشمرد.
  • شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 17:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، عباس شفیعی در حاشیه سفر وزیر امور اقتصادی و دارائی و مدیر عامل بانک به استان همدان در جلسه روسای منتخب واحدهای صف و ستاد بانک در این استان گفت: بانک ملی ایران اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته و در این زمینه منضبط ترین بانک کشور است.

 


وی از تغییر ترکیب سپرده های بانک ملی ایران خبر داد و افزود: همکاران باید نهایت تلاش خود را برای افزایش سهم سپرده های ارزان قیمت در سبد سپرده های بانک به کار گیرند.

 


معاون پشتیبانی بانک با بیان اینکه امروز هر یک از کارکنان در هر پست و جایگاه باید در راستای تحقق اهداف بانک تلاش کنند، تاکید کرد: غنابخشی به داده های بانک و استخراج اطلاعات معنادار با تحلیل داده های موجود، زیرساخت و پیش نیاز هر اقدامی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است.

 


شفیعی همچنین بر اهمیت شناخت عمیق تر مشتریان، توجه به نیاز مشتری، شناسائی مشتریان ارزشمند و نیازهای آنان و حرکت به سمت گسترش ابزارهای تعهدی از قبیل اعتبارات اسنادی و خرید دین تاکید کرد.

 


محمد طوماسی رئیس اداره امور شعب استان همدان نیز با ارائه گزارش عملکرد، کسب رتبه اول کشوری در سرانه کاربران کانون جوانه ها و همچنین رتبه اول کشوری در بخش آموزش کارکنان را از موفقیت های این اداره امور برشمرد.

 

 

مدیرعامل بانک ملی ایران: انتقاد درست، عامل پیشرفت سازمان است

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمدرضا حسین زاده در دومین نشست صمیمی با همکاران صاحب نظر، منتقد و فعال در فضای مجازی با تأکید بر این که شنیدن بی واسطه نظرات، انتقادها و پیشنهادها، راهکاری درست برای پی بردن به ایده ها و روش های اصلاح سازمانی است، ادامه داد: فضای مجازی و رسانه های اجتماعی به خوبی این امکان را فراهم کرده اند که کارکنان و مشتریان در اسرع وقت پیام خود را به مدیران سازمان منتقل کنند.


وی با اشاره به این که اداره کردن سازمانی به بزرگی بانک ملی ایران با مسائل و چالش های متعددی رو به روست، خاطرنشان کرد: ما در اداره کردن بانک از همه تفکرات و ایده ها بدون توجه به جنسیت، قومیت و یا مذهب بهره می گیریم.


حسین زاده با بیان این که همه کشور، عظمت و ابهت بانک ملی ایران را پذیرفته اند، ادامه داد: مشتری، نخستین دارایی ماست و نباید اجازه دهیم هیچ اتفاقی، رابطه بانک و مشتری را تحت تأثیر قرار دهد.


او به راه اندازی طرح ها و خدمات جدید در بانک ملی ایران اشاره کرد و با بیان این که بام، بله، نشان پرداخت و... محصولاتی نوآورانه برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان اند، اظهار کرد: کارکنان بانک ها در هر شرایطی سر کار خود حاضر می شوند و اجازه نمی دهند روند خدمت رسانی به مردم متوقف شود.


عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که همه کارکنان بانک، مدیران آن هستند، گفت: خوشبختانه ایده های ناب و فراوانی از سوی همکاران مطرح شده که هر کدام به فراخور بررسی و در صورت لزوم عملیاتی خواهد شد.


مسعود خاتونی با اشاره به این که استراتژی بانک، مدون شده و با قدرت در حال عملیاتی شدن است، ادامه داد: نباید عیب جویی به یک رویه تبدیل شود، بلکه باید نقاط قوت سازمان بیش از پیش تقویت شده و نقاط ضعف نیز در اسرع وقت برطرف شود.


معاون منابع انسانی بانک نیز در این جمع با تأکید بر اهمیت سرمایه انسانی و نقش آن در توسعه سازمان، گفت: منفی نگری و فرسودگی شغلی، پدیده ای است که در هر سازمانی امکان بروز و ظهور دارد و البته مدیران سازمان باید به فکر راهکاری برای رفع آن باشند، اما این مسائل نباید در کارایی و اثربخشی سازمان اثر منفی بگذارد.


حبیب الله رشید ارده با بیان این که انتقاد باید سازنده و همراه با پیشنهاد باشد، خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای سازمان در کنار جذب سرمایه انسانی تازه نفس می تواند آن را به روز نگه داشته و مزیت رقابتی در مقایسه با سایرین ایجاد کند.

 

در این نشست که با حضور جمعی از رؤسا، معاونان ادارات کل، کارشناسان و تعدادی از کارکنان فعال در حوزه فضای مجازی برگزار شد، حاضران به صورت تریبون آزاد، انتقادات، پیشنهادات و دیدگاه های خود درباره مسائل جاری بانک را بیان کرده و مدیرعامل، عضو هیأت مدیره و معاون منابع انسانی بانک در پانل های جداگانه به آنها پاسخ دادند.

 

ثبت نظر

ارسال