بهره مندی بانک توسعه تعاون از بروزترین و مدرن‌ترین سامانه‌های بانکداری الکترونیک کشور

نمایه بانک : مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک دارای یکی از مدرن‌ترین و بروزترین سامانه بانکداری الکترونیک باهدف ارائه خدمات سریع، در دسترس و مطلوب به فعالین بخش تعاون می‌باشد.
  • چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 2:28

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست هم‌اندیشی مدیران امور تعاون استان‌ها و مدیران ستادی معاونت امور تعاون که با حضور کبیری معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و حسین نژاد مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون برگزار گردید، بابیان مطلب فوق اظهار داشت: این بانک مطابق با اساسنامه مکلف است 70 درصد از سهم ارائه خدمات خود را به بخش تعاون اختصاص نماید که از ابتدای تأسیس بانک، در همین راستا فعالیت داشته است. وی افزود: این بانک از ابتدای تأسیس رشد و توسعه خوب و موثری داشته و هرساله سهم بانک از بازار بیشتر شده است که متعاقب آن در سیستم بانکی جایگاه بهتری را به دست آورده است.

رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به توسعه و پیشرفت تکنولوژی و عدم ضرورت مراجعه مشتریان به‌صورت حضوری جهت دریافت برخی خدمات بانکی در این رابطه گفت: امروزه با توجه به رشد و پیشرفت حوزه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات از راه دور، بانک‌ها به دنبال کاهش تعداد شعب خود می‌باشند، لذا بر این اساس بانک توسعه تعاون با داشتن میزان متناسب و متعادلی از شعب (در حدود 450 شعبه و باجه) در سراسر کشور و بهره‌گیری از یکی از مدرن‌ترین و بروزترین سامانه‌های بانکداری الکترونیک کشور، آمادگی دارد تمامی خدمات بانکی خود را به نحو مطلوب، در دسترس و به شکل سریع در اختیار تمامی تعاون گران و مشتریان خود قرار دهد.

وی بابیان اینکه اولویت و مهم‌ترین هدف بانک 2 طرح ملی اشتغال روستایی و فراگیر بوده است دراین‌باره خاطرنشان کرد: سهم ما در فاز اول پرداخت ده هزار میلیارد ریال بوده است که علیرغم اختصاص این سهم به بانک تاکنون مبلغ ده هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغال، پرداخت‌شده است که این مبلغ بالاتر از تکلیف قانونی بانک بوده است، ضمن آن‌که بیش از 13000 میلیارد ریال تعهد بانک در این خصوص بوده که ملزم به پرداخت می‌باشد.

مهدیان همچنین افزود: بانک در حمایت این 2 طرح جدی است و در ادامه اظهار امیدواری کرد که سهم بخش تعاون در اقتصاد با تلاش‌های بی‌وقفه ارتقاء یابد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون وجود ارتباط قوی بین بانک و اتحادیه‌های سرا سری و تعاونی‌ها را به‌عنوان یک ضرورت برشمرد و افزود: هر چه تعامل و همکاری در این چرخه بیشتر باشد، امکان بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، به لحاظ توسعه‌ای و اقتصادی بیشتر خواهد بود. وی همچنین خاطرنشان کرد: بانک در حوزه آموزش و پژوهش نیز دارای ظرفیت بالایی است که در همین راستا ما آمادگی داریم، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها را نیز از این ظرفیت بهره‌مند نماییم.

در ادامه حسین نژاد مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون ضمن تشریح عملکرد آن صندوق اظهار نمود: تاکنون تعامل و همکاری بسیار خوبی میان بانک و این صندوق وجود داشته و در همین راستا اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها می‌توانند از این ظرفیت در بهره‌گیری و ارتقاء سهم تعاون استفاده نمایند.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال