بیش از 95 درصد حساب های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران کد شهاب دارند

نمایه بانک : تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد بیش از 95 درصد حساب های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند./ همزمان با گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان بانک ملی ایران تقدیر شدند.
  • شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در راستای اجرای الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه اخیر بانک مرکزی و تاکیدات به عمل آمده در این خصوص، بانک ها از ارائه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب منع شده اند.

نظام بانکی در چند سال اخیر به واسطه تکالیف و الزاماتی ابلاغی از سوی مراجع قانونی، نظارتی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به پاکسازی و اصلاح اطلاعات حساب های مشتریان حقیقی و حقوقی ملزم شده است و بانک ملی ایران نیز خود را به این الزامات پایبند می داند.

سامانه هایی مانند ساتنا، پایا، چکاوک و ابزار کارت به کارت که اکنون در بانک‌ها فعالند و نیز خدمات جدیدی که در آینده عرضه خواهند شد، صرفاً به مشتریانی ارائه می شوند که هویت و اطلاعات سجلی، مکانی و کسب و کاری آنها مشخص و برای هر یک از آنها شناسه شهاب از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ شده باشد.

طی چند سال اخیر برای جلوگیری از هرگونه وقفه در امور مشتریان بانک ملی ایران، اطلاع رسانی جامع و کامل از طریق سایت بانک، شعب، رسانه ها، شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک برای تکمیل اطلاعات صاحبان حساب انجام و مکرر برای اصلاح اطلاعات از مشتریان درخواست شده است تا با مدارک و مستندات کافی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات هویتی و سجلی اقدام کنند تا در اخذ سرویس و خدمات با مشکلی مواجه نشوند. 

 

تقدیر از آزادگان در بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، طی مراسمی که امروز در محل نمازخانه ادارات مرکزی بانک برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم چوب چیان با ذکر مناقب امام هادی (ع)، تاکید کرد: آن حضرت نقش مهمی در انتقال مفاهیم مذهب شیعه داشتند.

وی با بیان این که زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه از یادگارهای ارزشمند آن امام است، ادامه داد: ایشان در دوره خفقان طاغوت زمان، به خوبی جامعه را بیدار کردند.

چوب چیان همچنین دفاع مقدس را برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: بازگشت آزادگان برای کشور ما بسیار افتخارآمیز بود و مردم ما همواره مدیون رشادت های این عزیزان هستند.

در ادامه برنامه و پس از مداحی ذاکران اهل بیت (ع)، از روح الله ضیایی، حسین نکونام، سعید سبحانی، اصغر احدی و جعفر توکلی به نمایندگی از آزادگان بانک ملی ایران تقدیر شد.

در این مراسم مدیر امور حراست،تنی چند از روسای ادارات ستادی، خانواده شهدای بانک و مسئولان بسیج بانک ملی ایران حضور داشتند.

 


ثبت نظر

ارسال