تجربیات و اقدامات اجرایی مدیران استانی بانک توسعه تعاون در مدیریت و کنترل مطالبات غیر جاری تشریح شد

نمایه بانک : مدیران شعب استان‌های اردبیل، همدان، سمنان، گیلان و کردستان پیش از ظهر امروز در دومین روز از کارگاه آموزشی شش ماه اول بانک توسعه تعاون، ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد و اقدامات اجرایی پیرامون وصول مطالبات جاری و غیر جاری، نسبت به ارائه تجربیات و آموزه‌های این استان‌ها در خصوص نحوه کنترل مطالبات غیر جاری و کاهشNPL مطالبی را عنوان نمودند.
  • چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:14

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مسعود کردستانی مدیر شعب استان اردبیل بهره‌گیری از ظرفیت آیین‌نامه‌ها و توان دستگاه‌های دولتی را به‌عنوان یک راهکار اجرایی جهت تعیین تکلیف پرونده‌ها ارائه داد.

کیومرث زندیه مدیر شعب استان همدان با اشاره به لزوم تدوین تخصصی طرح‌های اقتصادی با دارا بودن پارامترهای لازم ازجمله توجیهات اقتصادی، فنی و مالی توسط متخصصان طرح، ظرفیت سنجی و اعتبار سنجی طرح‌ها توسط کارشناسان بانک و عملکرد تخصصی و رویکرد حرفه‌ای متولیان واحدهای اقتصادی را در جلوگیری از ایجاد مطالبات موثر دانست. وی استفاده تسهیلات در مسیر تخصصی خود را در این رابطه حائز اهمیت قلمداد کرد.

رئوف احمدی مدیر شعب استان گیلان گفت: بر این مسئله اهتمام داریم که برای ایجاد چرخه تسهیلاتی به تعاون گران و روان‌سازی جریان تأمین مالی واحدهای تولیدی و تعاونی، مدیریت کاملی در راستای کاهش مطالبات داشته باشیم.

رستم باجلانی مدیر شعب استان کردستان آگاه‌سازی مشتریان در خصوص نحوه بهره‌گیری صحیح از تسهیلات اعتباری قابل پرداخت را از وظایف روسای شعب دانست و رعایت جوانب اهلیت مشتریان را در این رابطه مهم عنوان کرد ضمن آنکه در همین راستا استفاده از ظرفیت مباحث تقنینی و قانونی و فرصت‌ها و سازوکارهای تعریف‌شده در آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل اجرایی و بخشنامه را در مدیریت مطالبات غیر جاری موثر خواند.

علیرضا اکبری مدیر شعب استان سمنان اقدامات پیشگیرانه و مشاوره به مشتریان را در بازگشت به‌موقع اقساط تسهیلات پرداختی تأثیرگذار دانست و در این راستا نسبت به ارائه تجربیات حاصله در اعطای صحیح امهال، تمدید، تقسیط در جهت صیانت از کسب‌وکار متعهدین به‌ویژه در جهت بهره‌گیری در سال جاری برای کمک به رونق تولید پرداخت.


ثبت نظر

ارسال