تحول دنیای کسب و کار با سامانه سککوک

نمایه بانک : با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.
  • یکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت 11:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی با راه اندازی سامانه سککوک (سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار) فرصتی را فراهم کرده است تا کسب و کارها بتوانند بدون واسطه و بر اساس مدل تجارت به تجارت (B2B) فعالیت کنند.

این سامانه که با حمایت بانک ملی ایران راه اندازی شده، استقبال خوبی را نیز از سوی فعالان اقتصادی شاهد است و از اسفندماه سال گذشته و رونمایی در رویداد «ملی شو 2» تا تیرماه سال جاری، شش هزار و 450 صاحب کسب و کار را در خود جای داده است.

هدف بانک ملی ایران از راه اندازی سامانه کشوری کسب و کار، ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی است و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

علاوه بر ایجاد زیرساخت معاملات B2B و B2C در فعالیت های بنگاه های عضو، طراحی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های زنجیره های تأمین با هدف ایجاد ارزش خالص بیشتر، هماهنگ سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا، ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه های سککوک، فراهم کردن مجموعه ای از راه حل های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بسته‌بندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.

 

کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد این سامانه و ثبت کسب و کار در آن در سایت سککوک به نشانی sakkook.ir  قابل مشاهده است.


ثبت نظر

ارسال