تعامل حداکثری بانک توسعه تعاون با دستگاه‌های مسئول در پرداخت تسهیلات توسعه‌ای

نمایه بانک : امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌ مدیره بانک توسعه تعاون گفت: حداکثر تعامل با دستگاه‌های اجرایی مسئول برای پرداخت صحیح تسهیلات توسعه‌ای برقرار گردیده است.
  • شنبه 15 تیر 1398 ساعت 15:34

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از مدیران شعب استان‌ها برگزار شد بابیان مطلب فوق اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های سالانه این بانک پرداخت تسهیلات تکلیفی و توسعه‌ای با بهترین کیفیت می‌باشد، به‌گونه‌ای که تخصیص منابعی که سیاست گزار اقتصادی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته است در مسیر صحیح به‌کارگیری شود.

عصارزاده با اشاره به دشواری‌ها و مسئولیت‌های بانک در هدایت صحیح منابع گفت: معمولاً شرکت‌ها و بنگاه‌هایی که در ابتدای شکل‌گیری و مراحل اولیه طرح اقتصادی هستند و از زوایای مختلف به سطح قابل‌قبول نرسیده‌اند نیازمند نوعی نگاه حمایتی از سوی مسئولین دولتی و بانک عامل می‌باشند.

وی بابیان اینکه مجموعه مدیریتی بانک توسعه تعاون به مسئولیت مهم خود در طرح‌های تسهیلات توسعه‌ای به‌ویژه طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری واقف بوده‌اند افزود: این بانک حداکثر تعامل را با دستگاه‌های مسئول دولتی در همه استان‌ها برقرار کرده است و تلاش نموده تا جوانب امانت‌داری تخصیص بهینه منابع را به بهترین وجه رعایت نماید.


ثبت نظر

ارسال