نشان پرداخت گامی مطمئن به سمت بانکداری و اقتصاد دیجیتال/

توسعه طرح ‌های سلامت محور کشور به پشتوانه همه جانبه بانک ملی ایران

نمایه بانک : بانک ملی ایران با توجه به 91 سال ارائه خدمات بهینه امور بانکی به مشتریان، به عنوان بانکی پیشرو نیز در ارائه خدمات مطلوب به حوزه بهداشت و درمان کشور نقش آفرین است، به طوری که این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی از توسعه طرح ‌های سلامت محور کشور حمایت می کند.
  • پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت 12:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک به عنوان حامی حوزه سلامت کشور در راستای تامین مالی فعالان این حوزه همکاری های گسترده‌ای انجام داده است.


تامین مالی با استفاده از ابزارهای جدید و اعطای اعتبارات مورد نیاز طرح های بهداشت و درمان کشور با هدف مشارکت فعال و جدی در تکمیل و توسعه زنجیره سلامت کشور بخشی از اقدامات بانک ملی ایران در حوزه اجرای مسئولیت های اجتماعی است.


بانک ملی ایران طی سال های اخیر با ارائه خدمات خاص برای تکمیل و توسعه زنجیره سلامت کشور نظیر پرداخت تسهیلات در جهت ساخت، تعمیر و تجهیز 43 درمانگاه، کلینیک، مراکز درمانی و پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور نقش مهم و موثری را در حوزه مسئولیت های اجتماعی ایفا کرده است.

 


بانک ملی ایران در حوزه خدمات عام المنفعه و امور خیرخواهانه برای گسترش سلامت و بهداشت جامعه طی 7 سال منتهی به دی ماه 98 با ارائه و پرداخت تسهیلات و تخصیص اعتبار به ارزش 96 میلیارد ریال به طرح های اجتماعی و سلامت محور کشور توانسته بخش بهداشت، درمان و رفاه جامعه را بیش از پیش گسترش دهد و سهم بسزایی در تأمین مالی حوزه سلامت داشته باشد.


با حمایت های به عمل آمده از سوی بانک ملی ایران، با ساخت بیمارستان های تخصصی و کلینیک های فوق تخصصی مجهز، به ظرفیت های بهداشت و درمان کشور افزوده است.


توسعه و پیشرفت حوزه بهداشت و درمان کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دست متخصان داخلی و با تکیه بر حمایت های بانک ملی ایران سبب شده تا امروز ایران به یکی از قطب های علمی و پزشکی در منطقه و جهان تبدیل شود.


دکتر علی رضا کریم زاد حق، مدیرعامل بیمارستان بین الملل قائم (عج) گیلان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران گفت: در چهل سال گذشته با کمبود تخت برای پذیرش بیماران مواجه بودیم اما امروز با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و حمایت های بانک های کشور به خصوص بانک ملی ایران، تخت های بیماران در بیمارستان های کشور و بویژه در بیمارستان بین الملل قائم (عج) گیلان افزایش یافته که با توجه به این موضوع مشکلی در پذیرش و روند درمانی بیماران در شمال کشور وجود ندارد.

 

 

الزام رمز دوم پویا برای تراکنش های غیرحضوری بانک ملی ایران

 

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از روز یکشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه جاری رمز دوم ثابت (ایستا) تمامی کارت‌های نقدی بانک ملی ایران (ملی کارت) غیرفعال خواهد شد.

 

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر رمز پویای کارت (یکبار مصرف ) خود را فعال کنند.


https://bmi.ir/landing/60

 

پس از این تاریخ در صورت پذیرش مسئولیت از سوی مشتری، امکان استفاده از رمز دوم ثابت (ایستا) برای تراکنش های غیرحضوری کارت، مجموعا تا سقف یکصد هزار تومان در شبانه روز برای هر کارت فراهم شده است. بدین منظور مشتریان باید با مراجعه به خودپردازهای این بانک (از طریق گزینه عملیات رمز --》تخصیص یا تغییر رمز دوم) و تایید متن پذیرش مسئولیت مربوط ، رمز دوم ثابت جدید را ثبت و با رعایت شرایط سقف تراکنش ذکرشده، از رمز ثابت خود استفاده کنند.

 

نشان پرداخت گامی مطمئن به سمت بانکداری و اقتصاد دیجیتال

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در نشست صمیمی که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران ،محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران با کارکنان حوزه ورامین برگزار شد مزیت ها و ویژگی های « نشان پرداخت » به عنوان جدیدترین محصول بانک ملی ایران معرفی شد.

 

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران با اشاره به سرعت تحولات در نظام بانکداری دنیا گفت: شکل ارائه خدمت ‌به مشتریان هر روز در حال تغییر و تحول می باشد و نشان پرداخت که محصول مشترک بانک ملی ایران و شرکت آسان پرداخت می باشد گامی مطمئن به سمت بانکداری و اقتصاد دیجیتال در نظام بانکی کشور می باشد.

 

 

اصلان کریمی با اشاره به شناخت دقیق نیاز مشتریان بیان داشت: همه امور و فرآیندی که نیاز به حضور مشتری در بانک است تحت نشان بانک در طول هفته و به طور ۲۴ ساعته در گوشی مشتری قابل انجام خواهد بود.

 

 

محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران با اشاره به اهمیت کاهش هزینه ها و سود آوری بانک افزود: نشان پرداخت محصولی برای حذف پایانه های فروشگاهی، رسیدهای کاغذی و کارتهای بانکی است. 

 

 

رئیس اداره امور شعب جنوب تهران کسب منابع ارزان قیمت را اولویت و نیاز امروز بانک دانست و بیان داشت: از راه های جذب منابع ارزان قیمت ارائه محصولات منحصر بفرد بر اساس نیاز مشتریان است بنابراین بانک ملی ایران با قراردادن نشان پرداخت در سبد محصولات خود گامی بلند در راستای جذب منابع ارزان قیمت برداشته است.

 

 

در ادامه جلسه ابوالفضل شهبازی رئیس حوزه ورامین نیز گزارشی از اقدامات انجام گرفته در خصوص توسعه و معرفی نشان پرداخت ارائه کرد.

 

در این نشست مدیران پروژه نشان پرداخت ویژگی ها و مزیت های رقابتی این محصول را بطور کامل برای حاضرین تشریح کردند.

 

در پایان جلسه با پرسش و پاسخ در خصوص مسائل بانکی، شعب و امور پرسنلی با مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره امور شعب جنوب تهران به پایان رسید .

 

 


ثبت نظر

ارسال