حضور فعال کانون جوانه های بانک ملی ایران در نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی/ تجهیز بیمارستان شهدای زیرآب با کمک بانک ملی ایران

نمایه بانک : کانون جوانه های بانک ملی ایران در دومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی که از فردا بیست و هفتم خرداد در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار می کند، با برپایی غرفه حضوری فعال خواهد داشت./ بهره برداری از تجهیزات اهدایی بانک ملی ایران به بیمارستان شهدای زیرآب آغاز شد.
  • یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 12:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این نمایشگاه با همکاری شورای نظارت بر اسباب بازی و با حضور ۷۰ تولید کننده ایرانی برگزار می شود و هدف از برگزاری آن نیز معرفی توانمندی های تولیدی و خدماتی با محوریت تولید ملی است.

در دومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی که تا 31 خردادماه ادامه دارد ، بیش از ۹۰۰ محصول در گروه های کالایی آموزشی، کمک آموزشی، فکری، فرهنگی و هنری و ثمره سرمایه گذاری منطبق با فرهنگ ایرانی ارایه می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 21 از غرفه کانون جوانه های بانک ملی ایران نیز بازدید کنند.

این کانون از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است و در این نمایشگاه نیز می کوشد تا ضمن ایفای رسالت خود، زمینه آشنایی کودکان و نوجوانان را در قالب بازی و اسباب بازی با دنیای پول و بانکداری فراهم کند.

 

تجهیز بیمارستان شهدای زیرآب با کمک بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این تجهیزات شامل یک دستگاه ونتیلاتور ثابت، یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل و یک دستگاه پرینتر سی تی اسکن و رادیولوژی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال است.

در مراسم آغاز بهره برداری از این تجهیزات که رئیس اداره امور شعب استان مازندران بانک، امام جمعه زیرآب و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند، محمود خادمیان رئیس صندوق پس انداز ملّی ایران ضمن تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان این بیمارستان بابت ارائه خدمات به بیماران با وجود کمبود امکانات، پیگیری های اداره امور شعب استان در جهت تجهیز این بیمارستان را ستود.

خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب استان مازندران نیز در سخنانی با بیان اینکه بانک ملی ایران، یک بانک مردمی است، نگاه آن به مقولات اجتماعی و فرهنگی را صرفاً یک نگاه سود محور ندانست و افزود: خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم، از اهداف اساسی و محوری بانک ملی ایران است.

مسئولان استانی نیز در سخنانی جداگانه، از اقدام بانک ملی ایران برای تجهیز این بیمارستان تقدیر کردند.

ثبت نظر

ارسال