حفظ منافع ملی و مصالح شهروندان با تلاش در عرصه آگاهی بخشی

نمایه بانک : مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خبرنگاران را خط مقدم جریان آگاهی بخشی دانست و گفت: بی شک مراقبت از منافع ملی و مصالح شهروندان جز با مجاهدت در عرصه آگاهی بخشی ممکن نخواهد شد.
  • سه شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 16:11
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار در نشستی با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگاری که روایت‌گر ایثار بود ، فرصتی است تا از تلاش و زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود،افزود: این روز یادآور کسانی است که از جوهر جان خود برای آشکار شدن حقیقت مایه گذاشتند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های رسانه ای بانک شهر و توسعه تعاملات مرکز ارتباطات و روابط عمومی این بانک با خبرنگاران، تصریح کرد: در طی یک سال گذشته به طور میانگین روزی یک خبر با محوریت اقدامات و خدمات بانک شهر در رسانه ها منتشر شده و این آمار بیانگر اراده این بخش از بانک در جهت اطلاع رسانی از اقدامات و عملکرد خود به جامعه و نوعی پاسخگویی به نیاز مشتریان جامعه است.
عظیمی با بیان اینکه در سالجاری و با تاکید مدیرعامل بانک، توجه به " رونق تولید" در دستور کار اقدامات بانک شهر قرار داشته است، عنوان کرد:طی 5 ماه گذشته تلاش شده ضمن افزایش تعاملات با تولیدکنندگان و شنیدن دغدغه های آنان ، با اعطای تسهیلات مناسب در رفع موانع تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی کنونی قدم های تاثیرگذاری برداشته شود.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به حرکت بانک شهر در جهت بانکداری حرفه ای ، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تغییر خط مشی بانک در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، قیمت تمام شده پول در این بانک ، طی یکسال اخیر کاهش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه کماکان حمایت از توسعه و آبادانی شهرها و به خصوص کمک به حل معضلات کلانشهرها در دستور کار بانک شهر قرار دارد،گفت:تمامی اقدامات بانک در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی و با تکیه بر اصول بانکداری انجام شده و خواهد شد.

ثبت نظر

ارسال