هم اندیشی مدیران بانک ملی ایران برای تسریع امور اعتباری مشتریان /

خدمات ارزی بانک ملی ایران تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی

نمایه بانک : مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران در همایش گفتمان سازی ترویج، تعمیم و به کارگیری محصولات تعهدی در فرهنگ سازمانی بانک با تاکید بر اینکه درآمدزایی از جمله دغدغه ها و مسائل مهم امروز بانک هاست، بر هم اندیشی مدیران بانک ملی ایران برای تسریع امور اعتباری مشتریان نیز تاکید کرد. / معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران تاکید کرد که امکانات این بانک برای ارائه خدمات بین المللی در همه شعب ارزی فراهم است.
  • سه شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 11:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک در این همایش که با حضور عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها، محمدرضا محمودپناه سرپرست اداره کل اعتبارات، محمدجواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران، معاونان اداره امور، روسای حوزه ها، روسای شعب و کارشناسان بخش های اعتباری و بررسی طرح ها در اداره امور شعب جنوب تهران برگزارشد، با اشاره به تمرکز و توجه اصلی بانک و مدیران ارشد به موضوع درآمدزایی بیان کرد: مدیران اعتباری بانک با برگزاری این قبیل همایش ها به دنبال هم اندیشی در راستای ایجاد ساز و کار و فرآیندی استاندارد به منظور تسریع در انجام امور اعتباری مشتریان هستند.

 

وی سرعت تغییرات در شیوه های بانکداری را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: مجموع تیم اعتباری بانک آماده ایجاد تغییرات در روندها و ساختارهای اعتباری به منظور حمایت از واحدهای صف هستند.

 

محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز گفت: اعتبارات رکن و اساس بانک بوده و از این رو همواره مورد توجه مدیران قرار دارد.

این همایش با پانل های تخصصی اداره کل اعتبارات و بررسی طرح ها ادامه یافت و در پایان به سوالات همکاران پاسخ داده شد.

 

خدمات ارزی بانک ملی ایران، تمام قد در اختیار فعالان اقتصادی

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محسن امین زارع با اشاره به این که ۴۲۰ شعبه ارزی و ۱۹ واحد خارجی این بانک در حال خدمت رسانی به مشتریان هستند، اظهار کرد: 700 نفر نیروی تخصصی بانک در این حوزه فعالیت می کنند.

 

او ادامه داد: اکنون بانک ملی ایران در حوزه بین الملل ظرفیت مطلوبی دارد و صرافان، مشتریان خرد و کلان و فعالان اقتصادی می توانند از این امکانات استفاده حداکثری داشته باشند.

 

امین زارع به این اشاره کرد که بانک ملی ایران گسترده ترین شبکه ارزی داخلی و خارجی کشور را دارد و افزود: به رغم تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه کشورمان، همه تلاش ما بر این است که خدمت رسانی به فعالان اقتصادی در حوزه ارزی در اسرع وقت و با کمترین مشکل انجام شود.


ثبت نظر

ارسال