خدمات ویژه بانک آینده برای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا

نمایه بانک : در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک‌ و همچنین پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا مبتنی بر تأکید مراجع بهداشتی و درمانی، با هدف پرهیز از رفت‌وآمد غیرضروری در سطح شهر، بانک آینده از تاریخ ۱۲ اسفندماه، خدمات ویژه‌ای را در این خصوص، ارائه می‌دهد.
  • سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 16:29

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک‌ و همچنین پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا مبتنی بر تأکید مراجع بهداشتی و درمانی، با هدف پرهیز از رفت‌وآمد غیرضروری در سطح شهر، بانک آینده از تاریخ ۱۲ اسفندماه، خدمات ویژه‌ای را در این خصوص، ارائه می‌دهد.

 

۱- تا اطلاع ثانوی، سقف برداشت از تمام دستگاه‌های خوپرداز به مبلغ ۵ میلیون ریال درهر روز افزایش می‌یابد. 

۲- هم‌چنین سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت (شتابی و درون‌بانکی از مبلغ سی میلیون ریال به مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیز افزایش یافته و تمامی هم‌وطنان می‌توانند از طریق خودپردازها و ابزارهای غیرحضوری (سامانه پیشخوان، همراه کارت )  تا مبلغ۵۰ میلیون ریال در هرروز  انتقال وجه کارت‌به‌کارت انجام دهند.

 

۳- تمامی کارت‌های در اختیار مشتریان با تاریخ انقضای منتهی به اسفند ۱۳۹۸ و فرودین ۱۳۹۹  بدون نیاز به حضور در شعب بانک و پرداخت هزینه کارمزد صدور، به مدت یکسال تمدید خواهد شد. 

۴- با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک آینده، تعداد دفعات مجاز برای ثبت رمزدوم  اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت می‌شود، به ۵ بار افزایش یافته است.

 

گفتنی است؛ مشتریان بانک آینده همواره می‌توانند با بهره‌مندی از سامانه‌های بانکداری الکترونیکی نظیر: پیشخوان مجازی، سامانه های کیلید و همراه‌‌کارت ، خدمات بانکی مورد نیاز خود مانند حواله ساتنا، حواله پایا، دریافت کارت هدیه، وجه نقد، واگذاری چک و ... را انجام دهند. همچنین میتوانند از خدمات مرتبط به کارت، سپرده، تسهیلات و ...  که از طریق تارنمای رسمی بانک آینده قابل دریافت بود، بهره‌برداری نمایند تا از تردد غیر ضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک، خودداری نمایند.

هم‌چنین مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به مشتریان گرامی است.


ثبت نظر

ارسال