دکتر حسین زاده در همدان: عزم بانک ملی ایران در سال ٩٨ حمایت از رونق تولید در کشور است

نمایه بانک : مدیر عامل بانک ملی ایران به همراه جمعی از مدیران ستادی این بانک با حضور در استان همدان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور سید سعید شاهرخی استاندار، محمدعلی پور مختار نماینده بهار و کبودر آهنگ و همچنین جمعی از تولیدکنندگان، فعالان و مسئولان اقتصادی استان برگزار شد، شرکت کرد.
  • پنجشنبه 22 فروردین 1398 ساعت 12:48

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمدرضا حسین زاده در این جلسه که جمعی از مدیران ارشد بانک و رییس اداره امور شعب استان همدان نیز حضور داشتند، ضمن بررسی مسائل و مشکلات تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان طی سخنانی اظهار داشت:

با توجه به اینکه سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، بانک ملی ایران عزم خود را جزم نموده تا نهایت توان خود را در جهت رونق تولید داخلی به کار گیرد و در این خصوص از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت و تأمین مالی پروژه های تولیدی کشور استفاده خواهد کرد.

وی افزود: استان همدان نیز دارای پتانسیل های اقتصادی فراوانی است و بانک ملی ایران  با توجه به اینکه کارآفرین های فعالی در این استان حضور دارند، با جدیت از پروژه های تولیدی و صنعتی این استان حمایت خواهد کرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه اظهار داشت: در این راستا اختیارات خوبی به اداره امور شعب استان همدان تفویض شده است که بتوان در زمان کمتری از پروژه های اقتصادی استان پشتیبانی کرد.

دکتر پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ نیز در این جلسه  ضمن تقدیر از تلاش های حمایتی بانک ملی ایران به تشریح پروژه های تولیدی و نیازمند به حمایت استان پرداخت و خواستار حمایت بیشتر این بانک از پروژه های صنعتی و تولیدی در این استان شد.

مهندس شاهرخی استاندار همدان نیز با تقدیر از حمایت های همه جانبه بانک ملی ایران  از صنایع استان همدان اظهار امیدواری کرد که با حمایت های  بیشتر این بانک، پروژه های صنعتی و تولیدی این استان از رونق بیشتری برخوردار شود.

در ادامه این سفر، حسین زاده و هیأت همراه به اتفاق پورمختار از پروژه های تولیدی و صنعتی شهرستان های کبودرآهنگ، بهار و لالجین بازدید کردند.

مدیر عامل همچنین در این استان  از شعبه های میدان شهدا و مرکزی شهرستان کبودرآهنگ بازدید کرده و با همکاران گفت و گویی  صمیمانه داشت.

حسین زاده ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بخاطر عملکرد موفق این شعب در معرفی سامانه های الکترونیک بانک، بر خوش برخوردی و مشتری مداری  تاکید کرد.


ثبت نظر

ارسال