دیدار عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به جزیره کیش در نشستی با غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و ناصر آخوندی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش دیدار کرد.
  • چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 16:26

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی در این نشست که با حضور حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی این بانک برگزار شد،گفت: بانک ملی ایران همواره تلاش کرده است تا پشتوانه محکم اقتصاد کشور در بخش های مختلف باشد.امسال نیز با توجه به مشکلات تحریم و دشمنی کشورهای مستکبر، با قدرت نقش خود را در رونق اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان ادامه می دهد.
وی افزود: هیچ راهی جز تکیه به توان تولیدکنندگان داخلی وجود ندارد؛ چرا که این امر علاوه بر توسعه اشتغال، ما را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز می کند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه این سفر در بازدید سرزده از شعبه کیش با همکاران دیدار و گفت و گو کرد. برات کریمی در این بازدید با اشاره به ظرفیت های جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد و دارای جذابیت گردشگری، بر لزوم استفاده از این شرایط برای ارتقای بهره وری این شعبه بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.


ثبت نظر

ارسال