راهکارهای مدیران استانی بانک توسعه تعاون در اجرای برنامه‌های رونق تولید

نمایه بانک : هم‌زمان با برگزاری سومین نشست تخصصی مدیران استانی بانک توسعه تعاون عصر امروز در کارگاه آموزشی دوروزه مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون مدیران شعب استان‌های زنجان، قزوین، فارس، قم و رئیس شعبه مستقل مرکزی به تبیین راهکارهای موجود جهت بهبود عملکرد استان‌ها در اجرای برنامه‌های رونق تولید پرداختند.
  • سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 21:31

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مدیر شعب استان زنجان همراهی با تولیدکنندگان و آسان‌سازی فرآیندها برای رسیدگی به پرونده‌های اعتباری شرکت‌های تولیدی را در پشتیبانی واحدهای تولیدی حائز اهمیت دانست.

گنج خانلو مدیر شعب استان قزوین تقویت بدنه کارشناسی در بررسی پرونده‌های تسهیلاتی و تولید بسته‌های مناسب اعتباری مطابق با مزیت‌های بومی استان‌ها را در حمایت از بنگاه‌های تولیدی موثر قلمداد کرد.

بخت یار مدیر شعب استان فارس با اشاره به تجربیات موفق برخی کشورها در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط به تبیین نقش مهم بانک توسعه تعاون در پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک اشتغال‌زا پرداخت.

در ادامه خالویی مدیر شعب استان قم نقش بانک‌ها را در رونق دهی به بنگاه‌های تولیدی بی‌بدیل عنوان نمود و در این رابطه خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون با مشارکت در طرح‌های اجتماعی اقتصادی دولت می‌تواند در شناسایی  و ساماندهی واحدهای تولیدی راکد به دولت یاری رساندخالویی فعالیت بانک در بورس کالا را برای همراهی بیشتر با تولیدکنندگان مهم تلقی نمود و تسهیل مقررات اعتباری برای شرکت‌های تولیدی را دراین‌باره قابل‌توجه بیان نمود.

صادقی رئیس شعبه مستقل میرداماد به بیان مصادیق حمایت این شعبه از شرکت‌های بومی تولیدکننده در سطح ملی پرداخت و نمونه‌های تجربه‌شده در تعامل و همراهی با تولیدکنندگان و نحوه حل مسائل و چالش‌های این شرکت‌ها را یادآور شد.


ثبت نظر

ارسال