روان سازی ضمانت بازپرداخت تسهیلات ازدواج/ بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان/ برگزاری قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز

نمایه بانک : بانک ملی ایران دریافت تضمین برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را روان کرده است./ مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش ورزش و سلامتی انسان در بهبود شرایط جامعه گفت: هدف از برگزاری جشنواره های ورزشی فقط شناسایی افراد و تیم‌های برتر نیست، بلکه دلیل اصلی آن ایجاد روحیه همبستگی، ارتقای سطح سلامت و روحیه تمام همکاران است./ سی و نهمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران برگزار شد.
  • شنبه 21 مهر 1397

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج حداکثر همکاری را با مشتریان داشته است، به طوری که رتبه نخست پرداخت این تسهیلات در نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران است.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، در شش ماه نخست امسال بیش از 146 هزار نفر با تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفته اند.

با این حال، شعب بانک ملی ایران هنگام دریافت تضامین لازم برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، اعتبار ارائه دهنده تضمین را می سنجند.

در صورتی که تقاضاکننده تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یک ضامن معتبر مورد تایید بانک ملی ایران معرفی کند، می تواند تسهیلات را دریافت کند و نیازی به معرفی ضامن دوم نیست.

سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای سال جاری به 150 میلیون ریال رسیده و بر اساس دستورالعمل های موجود، تعداد ضامنان تسهیلات با این رقم می تواند به تشخیص رئیس شعبه و با رعایت مقررات اعتبارسنجی، بین یک یا دو نفر متغیر باشد.

 

آغاز بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمدرضا حسین زاده امروز در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران که در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر آغاز شد، با تاکید بر این که ورزش کارکنان نباید به جشنواره ها محدود شود، اظهار کرد: با فراگیر شدن ورزش، سلامتی کارکنان افزایش یافته و نیاز به خدمات درمانی و بیمارستانی کاهش می یابد، بنابراین همه کارکنان بانک باید به دنبال انجام ورزش مستمر باشند.

وی با اشاره به این که کارکنان بانک ملی ایران همواره در خدمت رساندن به مردم پیشتاز بوده و هستند، ادامه داد: سلامت جسم و روان از الزامات نیروی انسانی کارآمد، توانمند و پرتلاش است.

مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در ادامه با ارائه گزارشی از جشنواره ورزشی سال گذشته، به تشریح خدمات و فعالیت های این اداره پرداخت.

پس از این مراسم که با حضور حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی، سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و جمعی از مسئولان بانک برگزار شد، بیش از 1000 ورزشکار از 31 استان کشور در هشت رشته ورزشی، رقابت خود را آغاز کردند.

ورزشکاران در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا و دوومیدانی به مدت یک هفته با هم رقابت خواهند کرد. 

 

قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران برگزار شد

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، قرعه کشی این دوره با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

دوره قرعه کشی این مرحله از یکم شهریورماه سال 96 آغاز و آخرین مهلت سپرده پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی و بهره مندی از جوایز آن، 31 مردادماه امسال بود.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها بود.

90 جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه بزرگ سی و نهمین قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

290 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 390 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال، 890 کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ 150 میلیون ریال، 1090 کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ 25 میلیون ریال، 1090 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ 5 میلیون ریال و 711 هزار و 90 جایزه نقدی 800 هزار ریالی بخشی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

لازم به ذکر است، در سی و نهمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران در مجموع جوایزی به ارزش یک هزار و 48 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی پس از تایید هیات نظارت، بزودی در سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir  قابل مشاهده خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال