ساخت مدرسه در روستای کهنانیکش سیستان و بلوچستان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

نمایه بانک : بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف توسعه فضا و فرصت‌های آموزشی در مناطق کمتر بهره‌مند به احداث و تکمیل مدرسه‌ ای در استان‌ سیستان و بلوچستان اقدام کرده است.
  • یکشنبه 11 آذر 1397 ساعت 0:25

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران،  این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود برای توسعه عدالت تحصیلی و کمک به برخورداری دانش آموزان مستعد از فضای آموزشی مناسب در روستای کهنانیکش بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان اقدام به احداث مدرسه ای ۴ کلاسه کرده است.
تا کنون، اقدامات کف سازی، فونداسیون و اجرای شناژهای ستون، کرسی ودیوارچینی، سنگ کاری ودیوارمحوطه از کف، سپتیک و... این مدرسه ۴ کلاسه اجرا شده است.
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از زلزله زدگان استان کرمانشاه نیز به ساخت۳ باب مدرسه در روستاهای سوخور عبدی، بابارستم و ژاومرگ از توابع شهرستان گیلانغرب مبادرت نموده و از سوی دیگر نسبت به بازسازی و مقاوم سازی مدرسه ۸ کلاسه خلیج فارس شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار ۴ میلیارد ریال که از محل حقوق اهدا شده کارکنان بانک حاصل شده بود اقدام  کرد که تا کنون پیشرفت ۸۰ درصدی حاصل شده است.


ثبت نظر

ارسال