سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون ارتقا یافت

نمایه بانک : سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون باهدف پاسخگویی بیشتر به نیاز مخاطبان، ارتقا یافت.
  • یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 0:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون باهدف پاسخگویی بیشتر به نیاز مخاطبان، ارتقا یافت.

شایان‌ذکر است این بانک به‌منظور تأمین نیاز مشتریان، طراحی خدمات تخصصی را مطابق با خواسته آن‌ها در دستور کار قرار داده است و در این راستا خدمات جدیدی را بر روی سامانه اینترنت بانک عملیاتی نمود.

بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند علاوه بر خدمات قبلی از خدمات جدیدی از قبیل انتقال وجه پایا مستمر گزارش‌ها، انتقال وجه ساتنا مستمر گزارش‌ها، استعلام شبای پایا گروهی، استعلام شبای ساتنا گروهی، مشاهد سقف مجاز انتقال وجه در هریک از انواع انتقال وجه‌ها، مشاهد سقف مجاز ثبت و امضای درخواست کارتابلی در هر یک از انواع انتقال وجه‌ها، انتقال وجه کارت به کارت سه‌جانبه (در حال حاضر کارت پاسارگاد به سایر بانک‌ها فعال گردید)، خدمات پرداخت قبض از طریق کارت و گزارش، فعال‌سازی رمز دوم پویای کارت، برداشت وجه بدون کارت جهت ایجاد رمز سوم کارت و قابلیت دریافت نظرسنجی مشتریان بهره‌مند شوند.

همچنین بانک توسعه تعاون همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید بسترهای لازم برای توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را نیز فراهم کرده است.

گفتنی است؛ سیستم اینترنت بانک توسعه تعاون، ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از خدمات بانکی است که به‌منظور رفـاه مشـتریان و کـاهش مراجعه حضوری به شعب، در فضای مجازی راه‌اندازی شده است. استفاده از خدمات اینترنت بانک از طریق وب‌سایت بانک به آدرس www.ttbank.ir ( لینک مستقیم https://modern.ttbank.ir ) فراهم‌شده و تمامی درخواست‌های ثبت‌شده در ایـن سیستم یا به‌صورت آنلاین اعمال‌شده (مانند پرداخت اقساط) یا به‌صورت آفلاین توسط کـاربر بانـک موردبررسی قـرار می‌گیرد. هر یک از کاربران می‌توانند درخواست‌های ثبت‌شده را پیگیری کـرده و از آخـرین وضـعیت آن‌ها اطـلاع حاصـل نمایند.

 


ثبت نظر

ارسال