سومین نشست مدیرعامل بانک آینده با عده‌ای دیگر از رؤسای شعب شرق تهران بزرگ

نمایه بانک : دکتر محمد فطانت، مدیرعامل بانک به همراه معاون بازاریابی و امور شعب و چند مدیر ارشد دیگر بانک، در نشستی با حضور رؤسای شعب شرق تهران بزرگ، ضمن بیان مسائل، مشکلات موجود و راه‌حل‌ها، در خصوص عملکرد شعب و برنامه‌های پیش رو، به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
  • پنجشنبه 19 تیر 1399 ساعت 0:41

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، تلاش مضاعف در شرایط سخت، کاهش هزینه‌ها، جذب منابع و سپرده‌های پایدار، اعتمادسازی هر چه بیش‌تر، برنامه‌ریزی برای ماندگاری مشتریان، بازاریابی مؤثر و رودررو و انجام مذاکرات، ارائه محصولات جذاب و متنوع برای پاسخ به نیازهای متنوع و متفاوت مشتریان، تمرکز بیش‌تر بر بانکداری شرکتی، پرورش بانکداران حرفه‌ای و صدور ضمانت‌نامه‌ها و گواهی تمکن مالی، از جمله مهم‌ترین نکات مطرح‌شده، در این نشست بود.


این دیدار که حدود ۴ ساعت طول کشید پس از سه دیدار دیگر مدیرعامل با سه گروه دیگر از رؤسای شعب بانک آینده بود که در هر دیدار مسائلی که به آگاهی مدیرعامل بانک می‌رسید، با دقت شنیده شده، برای رسیدگی و توجه در عمل در گردونه ستاد بانک آینده دنبال شده است.


بانک آینده در فصل جدید فعالیت خود بر مدار اهمیت بیش‌تر نقش شعب و اعتنای مضاعف به مشتری و رضایت خاطر او در حال خدمت فراگیر به مردم و سپرده‌گذاران سراسر کشور است.

 

ثبت نظر

ارسال