شاخص‌های عملکردی بانک توسعه تعاون در سال جاری مثبت بود

نمایه بانک : حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون در شاخص‌های عملکردی از رشد مناسبی برخوردار است.
  • پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آخرین جلسه شورای اداری این بانک در سال جاری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بررسی عملکرد و آمار و ارقام فعالیت بانک توسعه تعاون در سال 97 بیانگر رشد مثبت و قابل‌توجه در بخش‌های مختلف بوده است.

مهدیان بابیان اینکه بانک توسعه تعاون در سال 97 قریب به یک‌صد هزار میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت کرده است اظهار داشت: خوشبختانه بانک در تجهیز منابع و تخصیص تسهیلات از رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

وی با اشاره به رشد تدریجی بانک از ابتدای فعالیت تا سال 94 گفت: از سال 95 تا پایان سال 97 شاهد یک جهش بسیار خوب در همه شاخص‌های عملکردی بوده‌ایم به‌ویژه در سال 97 این روند فزاینده به‌مراتب بهتر و بیشتر شده است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون عاملیت این بانک را در دو طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر و همچنین کمک و مشارکت در طرح رونق تولید و حمایت از جامعه هدف، نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید، وام ازدواج جوانان شرایطی را فراهم ساخت که ظرفیت و قابلیت این بانک در اثربخشی و فعالیت مناسب به‌مراتب بیشتر شود.

وی حمایت و کمک دولت و مجلس و اقبال و کمک دستگاه‌های بالادستی از این بانک را طی مدت اخیر ارزشمند و قابل‌توجه دانست و دراین‌باره گفت: بی‌تردید کمک بی‌شائبه دولت و مجلس منتج به تصویب افزایش سرمایه 10000 میلیارد ریالی بانک شده است که با تصویب این عدد سرمایه بانک دو برابر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با تخصیص این سرمایه شرایط اعتباری بهتری برای فعالیت پیش روی این بانک قرار گیرد.

 


ثبت نظر

ارسال