شناسایی نقاط ضعف یا قابل بهبود سازمان ها به عهده فعالان رسانه ای است

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملت در پیامی تصویری به آیین تجلیل از خبرنگاران، بخش مهمی از شناخت محیط پیرامون و شناسایی نقاط ضعف یا قابل بهبود سازمان ها را از رسالت های مهم خبرنگاران و اصحاب قلم ذکر کرد.
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، دکتر محمد بیگدلی در پیام تصویری به خبرنگاران و حاضران در آیین تجلیل از اصحاب رسانه که در بانک ملت برگزار شد اظهارداشت: نقش و جایگاه خبرنگاران در توسعه جوامع بشری، پرورش نسل ها و ترویج فرهنگ تفکر، تعقل و پاسخگویی بر کسی پوشیده نیست. در کشور ما هم در طول تاریخ انقلاب، نقش آفرینی و فداکاری و شجاعت خبرنگاران موجب ثبت و گزارش وقایع مهمی از جمله انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس و دیگر رویدادهای مهم و اثرگذار شده است.
مدیرعامل بانک ملت افزود: خوشبختانه نتایج تعامل سازنده و مبتنی بر حرفه ای گری در بانک ملت و رسانه های همکار، امروز در قالب شاخص های عملکردی مانند ارزش بازار بانک، ثروت آفرینی برای سهامداران، ارایه خدمات روزآمد برای طیف وسیع مشتریان و وفاداری سازمانی میان کارکنان، خود را نمایان ساخته و من از روابط عمومی بانک می خواهم همچون گذشته از ظرفیت علمی و فنی رسانه ها در پیشبرد اهداف بانک و اقتصاد کشور بهره برداری نماید.
دکتر بیگدلی در پایان پیام خود با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، برای اصحاب رسانه و خبرنگاران آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.
علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت هم در این مراسم با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صارمی و افشار اظهارداشت: در باب اهمیت و جایگاه خبرنگاران قلم فرسایی ها شده و سخنرانی های زیادی ایراد شده و نقش آن ها در آگاهی بخشی، توسعه شاخص های انسانی و اجتماعی و ترویج فرهنگ تعقل و پرسشگری بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: ما به عنوان روابط عمومی یک بانک بزرگ و موفق بورسی و یک نهاد اقتصادی اثرگذار در کشور، نه تنها خود را از تعامل با رسانه های بی نیاز نمی بینیم بلکه اعتقاد راسخ داریم، ارتباط با رسانه ها باید با کیفیت تر و اثربخش تر صورت گیرد و جهت گیری روابط عمومی بانک ملت، بر محتوا محوری، احترام به مخاطب، شناسایی خبرنگاران، روزنامه نگاران و گزارشگران توانمند و بهره گیری از ظرفیت های پنهان بوده است.
صابریان ادامه داد: رشد ۳۰ درصدی اخبار تولیدی بانک ملت، اعم از تولید روابط عمومی و رسانه های همکار، در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه، افزایش چشمگیر نرخ مشارکت کاربران شبکه های اجتماعی بانک ملت، کسب رتبه نخست اخبار تولیدی در میان بانک ها و بیمه های وزارت اقتصاد، بخشی از مواردی است که موید این تغییر رویکرد است.
مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با اشاره به تاکید ویژه دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک بر توجه ویژه به حوزه رسانه گفت: ایشان در بازدید از اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت در خرداد ماه سال جاری، مهم ترین وظیفه روابط عمومی را حوزه رسانه دانستند.
علی اکبر صابریان در پایان، لزوم امیدبخشی به جامعه با قلم اصحاب رسانه را خاطر نشان ساخت و اضافه کرد: کشور عزیزمان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند قلم توانمند خبرنگاران است تا با امید بخشی به جامعه و پرهیز از سیاه نمایی شرایط موجود و اغراق در برخی ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی، مسیر تعالی جامعه و کشور فراهم شود.
وی در این سخنرانی همچنین یاد مرحوم ناصر مردوخی کردستانی خبرنگار و روزنامه نگار پیشکسوت کشور و مهدی اسلامی خبرنگار تازه در گذشته را گرامی داشت.
براساس این گزارش، این مراسم با حضور بیش از یک صد و بیست نفر از خبرنگاران، گزارشگران، روزنامه نگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای در بانک ملت برگزار و در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از تلاش ها و همکاری های اصحاب رسانه با بانک ملت قدردانی شد.
 

ثبت نظر

ارسال