به خانواده نیم میلیون نفری «60» بپیوندید/

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: تامین مالی تعهدی بنگاه های اقتصادی ضروری است

نمایه بانک : تا کنون بیش از 563 هزار نفر «اپلیکیشن 60» بانک ملی ایران را نصب کرده اند.
  • سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت 9:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  این اپلیکیشن به منظور ارائه رمز یکبار مصرف و البته چندین خدمت دیگر در اختیار مشتریان قرار گرفته است.


بانک مرکزی استفاده از رمز دوم یکبار مصرف را از ابتدای دی ماه الزامی کرده است. این الزام برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از کارت های بانکی به ویژه در بستر اینترنت و در قالب «فیشینگ» است.


در نسخه قبلی «اپلیکیشن 60» علاوه بر ارائه رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکاناتی مانند کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری نیز ایجاد شده بود، اما در نسخه جدیدتر آن، کاربران می توانند به سهولت و سرعت بلیت هواپیمای پروازهای داخلی و خارجی را نیز خریداری کنند.


راه اندازی «اپلیکیشن 60» بانک ملی ایران ساده است و برای نصب آن تنها باید به یک دستگاه خودپرداز، کیوسک، CASHLESS و یا سامانه بام بانک دسترسی داشت.


مشتریانی که تا قبل از پایان آذرماه اقدام به نصب 60 و فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف نمایند در قرعه کشی جشنواره "شصتت خبردار شده" نیز شرکت داده خواهند شد.


اطلاعات تکمیلی در این خصوص در سایت بانک ملی ایران در دسترس است.

 

تامین مالی تعهدی بنگاه های اقتصادی ضروری است 

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: تامین مالی تعهدی توسط بانک برای بنگاه های اقتصادی از ضروریات است.

 

محمود شایان در همایش بررسی عملکرد هشت ماهه اداره امور شعب استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و ضرورت جداسازی بودجه کشور از درآمدهای نفتی، افزود: کشور با تحریم های ظالمانه تحمیلی رو به روست و در چنین شرایطی تلاش برای استقلال اقتصادی کشور با ایجاد فرهنگ تبعیت از قانون در حوزه مالیاتی و مقاوم سازی اقتصاد کشور الزامی است.

 

وی با بیان این که اقتصاد کشور ما، بانک محور است، ادامه داد: کمک به ایجاد کسب و کارهای جدید و حفظ کسب و کارهای کنونی، گذر از بانکداری الکترونیک به بانکداری دیجیتال در راستای کاهش هزینه ها و نیز افزایش سرعت ارائه و دریافت خدمات در روزگار کنونی اجتناب ناپذیر است.

 

به گفته وی، کارکنان متعهد و متعصب بانک ملی ایران با جذب منابع ارزان قیمت، پرداخت تسهیلات خرید دین، صدور ضمانت نامه ها و تعیین تکلیف املاک تملیکی، گام های موثری در تامین مالی واحدهای تولیدی بر داشته اند.

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تاکیدات بانک مرکزی و مراجع قانونی بر لزوم بسیج همه کارکنان در اجرای طرح استفاده از رمز دوم پویا، معرفی هر چه بیشتر امکانات بانک در این زمینه را خواستار شد.

 

مدیر محترم امور شعب منطقه دو کشور نیز در این همایش با اشاره به پتانسیل های موجود در استان سمنان، تلاش بیش از پیش برای جذب منابع ارزان قیمت را به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی خواستار شد.

 

فرهاد معقول با تاکید بر ضرورت درک صحیح شرایط اقتصادی کشور، همچنین بر لزوم رصد دقیق عملکرد و صورت های مالی در راستای سودآوری با ارائه خدمات شایسته به مشتریان تاکید کرد.

 

سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک نیز رعایت ضوابط و قوانین برند بوک و توجه ویژه به فعال سازی اپلیکیشن 60 مشتریان تا پایان آذر ماه را یادآور شد.

 

احمد بهکار مرام رئیس اداره امور شعب سمنان هم در این همایش گزارشی از عملکرد خود و همکارانش ارائه داد.

 

در پایان این همایش حکم انتصاب داود کرمی به عنوان رئیس شعبه ممتاز سمنان اعطا شد.

 

عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه همچنین در جریان سفر خود به استان سمنان از شعب 17 شهریور و غدیر نیز بازدید کردند.

 


ثبت نظر

ارسال