مجمع سالانه شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون برگزار شد

نمایه بانک : مجمع سالانه شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت گروه مالی، مدیر اعتباری و سرمایه‌گذاری و طرح و برنامه بانک برگزار شد و براین اساس صورت‌های مالی منتهی به سال 97 این شرکت مطلوب ارزیابی شد.
  • دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به عملکرد این شرکت و رشد قابل‌قبول آن در مقایسه با سال قبل خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشد شرکت در مدیریت نیروی انسانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها انشا الله در سال مالی آینده شاهد رشد بیشتری در این شرکت و سایر شرکت‌های بانک توسعه تعاون باشیم.

مهدیان بابیان این مطلب که بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای باهدف انتفاع تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک دولتی تکالیفی بر عهده دارد تا با کمک به بخش تخصصی تعاون بتواند سبب توسعه این حوزه باشد و علاوه بر آن شرکت‌های تابعه بانک نیز باید به‌عنوان شرکت‌هایی نیمه‌دولتی بانک را در دستیابی به اهداف خود یاری رسانند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تأکید بر توقعات و انتظارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی، از کلیه کارکنان بانک خواست تا این اصول را سرلوحه و نقشه راه خود قرار داده و مسیر حرکتی خود را براین اساس مدیریت نمایند.

در ادامه این جلسه عصارزاده و فتاحی اعضای هیئت‌مدیره بانک نیز نکاتی را در خصوص شفاف سازی صورت‌های مالی این شرکت بیان کردند و در ادامه بوذرجمهر مدیرعامل شرکت گروه مالی نیز به بیان گزارش عملکرد این شرکت در سال جاری پرداخته و برنامه سال مالی آینده را بیان نمود.


ثبت نظر

ارسال