محصولات منحصر به فرد بانک ملت به زودی وارد بازار خواهد شد

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملت همراه با چند تن از مدیران ارشد این بانک، با حضور در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، تجارت و کامپیوتر(الکامپ)، از چند غرفه مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.
  • سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 0:43

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که مرتضی نجف و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، مرتضی تبریزی، مسعود نصر اصفهانی، هادی سپانلو، محمود رشیدی،  نظام کاویانی و علی اکبر صابریان مدیران امور، رستم شاه گشتاسبی رییس اداره کل زیرساخت همچنین مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه بانک ملت، وی را همراهی می کردند، از نزدیک با خدمات و محصولات الکترونیک این بانک آشنا شد.
در این بازدید، مدیران و کارشناسان شرکت های فناوری اطلاعات بانک ملت، امکانات و خدمات جدید بانک را به صورت عملی برای مدیران ارشد این بانک تشریح کردند و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ گفتند.
مدیرعامل بانک ملت نیز خواستار افزایش مزیت های رقابتی محصولات این بانک با هدف افزایش رویکرد مشتریان به این محصولات و پیشتازی آنها در عرصه رقابت با سایر بانک ها شد.
وی همچنین خواستار معرفی حضوری محصولات جدید بانک ملت به مشتریان و انجام سریع اقدامات مورد نیاز برای ورود این محصولات به بازار شد.
دکتر بیگدلی همچنین با حضور در غرفه بانک ملت با کارشناسان ادارات مختلف این بانک دیدار و گفت و گو کرد.
بازدید از غرفه ایرانسل و دیدار با مدیرعامل این اپراتور تلفن همراه، بخش دیگری از برنامه مدیرعامل بانک ملت در بازدید از نمایشگاه الکامپ بود.
دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر عباسی مدیرعامل ایرانسل، در این دیدار بر تقویت همکاری های فی ما بین تاکید کردند.
مدیرعامل بانک ملت در این نشست، از ایرانسل به عنوان یکی از بزرگ ترین اپراتورهای کشور و شریک تجاری بزرگ برای این بانک یاد کرد و خواستار افزایش همکاری های دو مجموعه به ویژه در بحث زیرساخت های مخابراتی شد.
مدیرعامل ایرانسل هم با ابراز رضایت از عملکرد بانک ملت در همکاری با این شرکت، تاکید کرد: من حتی قبل از ورود به ایرانسل هم از خدمات دهی بانک ملت رضایت کامل داشته ام.
در این دیدار، طرفین بر برگزاری جلسات فنی بین کارشناسان دو مجموعه برای بررسی راه های تقویت همکاری ها توافق کردند.
مدیرعامل بانک ملت در پایان بازدید از نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار واحد خبر و شبکه های اجتماعی، این نمایشگاه را نمایشگاهی خوب خواند که دستاوردهای الکترونیک بزرگی از سوی شرکت کنندگان در آن به نمایشگاه گذاشته شده است.
وی با اشاره به بازدید خود از غرفه شرکت های بانک ملت، تاکید کرد: خوشبختانه محصولات جدید و منحصر به فردی از سوی شرکت های فناوری اطلاعات بانک، طراحی و آماده عرضه شده است که این محصولات به زودی وارد بازار خواهد شد.
دکتر بیگدلی اظهار امیدواری کرد که با ارائه این محصولات، بانک ملت همان گونه که تاکنون در حوزه فناوری اطلاعات در نظام بانکی کشور پیشرو بوده است، از این پس بتواند این پیشروی را بیش از پیش حفظ کند.


ثبت نظر

ارسال