نخستین شعبه 24 ساعته ایرانیان نت بانک حکمت ایرانیان گشایش یافت

نمایه بانک : نخستین شعبه 24 ساعته ایرانیان نت بانک حکمت ایرانیان، 9 مهر ماه در محل شهرک مسکونی شهید فلاحی تهران با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره، معاونان و مدیران بانک حکمت ایرانیان، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت، شرکت های خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات، عده کثیری از پرسنل ارتش و ساکنین شهرک مسکونی شهید فلاحی جهت ارائه خدمات تمام الکترونیک بانکی به مشتریان راه اندازی شد.
  • سه شنبه 10 مهر 1397 ساعت 16:22

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، دکتر عباس عسکرزاده در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به هفتم مهرماه سالروز شهادت سرلشگر فلاحی یاد این سرلشگر سرافراز و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و افزود : اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری باید به نحوی برنامه ریزی شود که از نیرو و توان جوانان به خوبی استفاده شود.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : ایرانیان نت گام بزرگ بانک حکمت ایرانیان به سوی ارائه خدمات نوین به مردم است و این شعبه تمامی خدمات بانکی را در 24 ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می دهد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان از سوی دشمنان پیاده می گردد گفت : دلسوزان نظام باید با استفاده از قابلیت های داخلی تهدید را به فرصت تبدیل کنند و همچنین نقاط ضعف شناسایی و اصلاح شود. وی ادامه داد : همچنین از خود تحریمی و دامن زدن به تحریم ها دوری کنیم و بانک ها نیز با نگاه ملی در برهه حساس فعلی می توانند کشور را در مسیری قرار دهند که آسیبی نبیند.

در ادامه دکتر خسروی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت به عنوان سخنران تاکید کرد : 15 شهریور ماه عملیات ساخت ایرانیان نت آغاز و پنجم مهر ماه این شعبه آماده خدمت رسانی شد. همچنین مهم ترین بحث در شعب هزینه ها است، که با شعب 24 ساعته شاهد کاهش این هزینه ها و همچنین سرعت پاسخگویی به مشتریان خواهیم بود.

وی افزود:دسترسی به شعب، بر خط و تخصصی بودن و تنوع سرویس ها از جمله اهداف این طرح بوده است. مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت فرایند باز طراحی شعب را یک امر ناگزیر عنوان کرد و افزود: سیستم بانکی بین المللی نیز به این باور رسیده است. پروژه ایرانیان نت اجرای اولین شعب الکترونیکی بانک حکمت ایرانیان است.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری تجارت حکمت اظهار داشت : VTM ، پایانه غیر نقدی، دستگاه خودپرداز، پین پد، ویدئو بنکینگ از جمله خدماتی است که در ایرانیان نت به مشتریان ارائه می شود. خدمات ارزی، صرافی، بیمه ای، لیزینگ و ... نیز در آینده نزدیک به مجموعه خدمات ایرانیان نت اضافه می گردد.

وی افزود : افتتاح سه شعبه دیگر تا پایان سال و 15 شعبه تا سال آینده در دستور کار است. به گفته وی راه اندازی ایرانیان نت تحقق بانکداری دیجیتال و بهبود خدمت رسانی به مشتریان است.


ثبت نظر

ارسال