نقش اثرگذار بانک پارسیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم

نمایه بانک : مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در اهمیت مشارکت بانک‌های خصوصی در طرح های عمرانی و توسعه ای کشور، گفت: بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در راستای همراهی با دولت، در طرح‌های آب رسانی و گازرسانی به مناطق محروم ومرزی مشارکت و حضوری فعال داشته‌اند.
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398 ساعت 12:19

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در اهمیت مشارکت بانک‌های خصوصی در طرح های عمرانی و توسعه ای کشور، گفت: بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در راستای همراهی با دولت، در طرح‌های آب رسانی و گازرسانی به مناطق محروم ومرزی مشارکت و حضوری فعال داشته‌اند.


وی درادامه با بیان این که بانک پارسیان ویژه ‌تربه این بخش وارد شده است، تصریح کرد : خدمات این بانک درآبرسانی طبق ماده 56 توافق کنسرسیوم در طرح های عمرانی کشور ستودنی است.

 
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، با توجه به اهمیت بندهای 24 گانه سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: بحث کمک و همراهی بخش پولی و شبکه بانکی برای رونق اقتصادی کشور مورد تاکید قرار گرفته و تاکنون بانک های خصوصی و شبکه بانکی کشور در این مسیر گام های موثری برداشته اند.

بهروز مرادی افزود: بانک‌های خصوصی در تامین مالی طرح‌های اشتغالزایی و توسعه روستایی نیز نقش پررنگی ایفا کردند.

ثبت نظر

ارسال