نقش پررنگ بانک ملت در اعطا تسهیلات اشتغال و افزایش میزان صادرات در استان خراسان رضوی

نمایه بانک : استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیرعامل بانک ملت، از نقش موثر و عملکرد مطلوب بانک ملت در استان خراسان رضوی و تاثیرات مثبت مدیر این بانک در کارگروه اشتغال استان تقدیر کرد.
  • دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 10:34

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این نشست مشترک با اشاره به تحریم های جدید آمریکا اذعان کرد که هیچ خللی در اراده، خدمتگزاری و کسب موفقیت های بانک ها ایجاد نشده است. 

وی در ادامه افزود : بالاترین میزان تسهیلات دهی در سیستم بانکی کشور را بانک ملت داراست و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین برای جذب منابع ارزی بسته ویژه ارزی برای استان خراسان رضوی، تعریف و ابلاغ خواهد شد و بانک ملت  سطح و میزان خدمات دهی خود را افزایش خواهد داد. 

دکتر بیگدلی ضمن تاکید بر لزوم تعامل بیشتر مدیریت شعب بانک ملت در این استان با استانداری خراسان رضوی بیان داشت:باید تمهیدات لازم فراهم شود و تعاملات فی ما بین قطعاً افزایش خواهد یافت.

دکتر علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی با تشکر از عملکرد مطلوب بانک ملت در استان خراسان رضوی و توجه ویژه مدیر این بانک به کارگروه اشتغال استان گفت:در حال حاضر ۱۲۴ هزار شغل در استان ایجاد شده است که بانک ملت در این زمینه جایگاه رتبه دوم را داشته است. بیش از ۸۰ درصد از سرمایه گذاری های کشور با محوریت و حمایت بانک ها انجام می گیرد . در این زمینه بانک ملت در شش ماهه اول سال ۹۷ هم با اعطای بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات باعث ایجاد ۷ هزار شغل و ۳۲ درصد رشد در میزان صادرات استان شده است.

وی از دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به عنوان مدیری حرفه ای، مردم مدار و کارگشا تجلیل کرد و عنوان کرد که استان خراسان رضوی به حمایت های بیشتر این بانک بزرگ نیاز دارد.
استاندار خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های عالی این استان گفت : باید با کمک نظام بانکی نسبت به جمع آوری منابع ارزی استان خراسان رضوی اقدام کنیم. در کشور اقدامات بزرگی انجام شده که به دلیل ضعف اطلاع رسانی و تبلیغات، مردم از این اقدامات آگاه نیستند که باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.


ثبت نظر

ارسال