نماد معاملاتی بانک گردشگری "وگردش" بازگشایی شد

نمایه بانک : نماد معاملاتی بانک گردشگری "وگردش" پس از انتقال از بازار دوم به تابلوی پایه "ب" فرابورس، در تاریخ یازدهم اردیبهشت ۹۸ بازگشایی شد.
  • پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 23:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ، حسین رحمتی معاون مالی و سرمایه‌گذاری بانک گردشگری با اعلام این خبر گفت: نماد معاملاتی بانک گردشگری بدون محدوده دامنه نوسان و با رشد ۷۹/۱۸ درصدی بازگشایی شده است و از این پس امکان انجام معامله سهام بانک گردشگری برای سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه فراهم خواهد بود.
رحمتی همچنین با سپاس و قدردانی از شکیبایی سهامداران محترم بانک گردشگری در مدت‌زمان بسته بودن این نماد، افزود: خوشبختانه با توجه به برنامه اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه بانک گردشگری که پس از اخذ مجوزهای لازم و بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق العاده عملیاتی خواهد شد، سهامداران شاهد توسعه بیشتر خدمات بانکی، پیشبرد اهداف و ارزش‌آفرینی  پایدار در این بانک در آینده نزدیک خواهند بود.
معاون مالی و سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در ادامه، آینده صنعت بانکداری کشور را با توجه به رشد بازار سرمایه، فرصت‌های پیش‌رو و سبد دارایی بانک‌ها روشن و مناسب ارزیابی و بر حرکت رو به جلو سیستم بانکی در کشور تاکید کرد.

ثبت نظر

ارسال