هشدار بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از اپلیکیشن 60 / انتشار «بزرگ ترین فیل جهان»، سومین کتاب کانون جوانه های بانک ملی ایران / امروز رایگان مهمان موزه بانک ملی ایران باشید

نمایه بانک : بانک ملی ایران نسبت به هر گونه سوء استفاده افراد کلاهبردار از طریق تماس تلفنی برای نصب و راه اندازی اپلیکیشن 60 و رمز یکبار مصرف بانکی هشدار داد./ در ادامه انتشار کتاب های کودکان و نوجوانان توسط کانون جوانه های بانک ملی ایران، کتاب تازه ای با عنوان «بزرگ ترین فیل جهان» منتشر شد. / موزه بانک ملی ایران امروز به مناسبت گرامیداشت روز جهانی موزه به صورت رایگان میزبان علاقه مندان سیر تاریخ و تحول بانکداری در کشور و فرهنگ پول و اسکناس است.
  • شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 12:12

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با توجه به تماس برخی افراد کلاهبردار که خود را نماینده این بانک معرفی می کنند، مبنی بر راه اندازی و نصب اپلیکیشن 60 برای مشتریان جهت ارایه رمز یکبار مصرف بانکی، لازم است تا مشتریان گرامی از ارایه هر گونه اطلاعات حساب، رمز و تراکنش های خود به این افراد امتناع کرده و تنها از طریق سایت بانک ملی ایران  نسبت به دریافت اپلیکیشن و نصب آن اقدام کنند.
بانک ملی ایران تاکید می کند برای پیشگیری از هر گونه کلاهبرداری احتمالی و متضرر شدن، هموطنان به هیچ عنوان این گونه تماس ها را ترتیب اثر نداده و هوشیاری لازم را داشته باشند.

 

انتشار «بزرگ ترین فیل جهان»، سومین کتاب کانون جوانه های بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این کتاب که توسط «محسن رضایی» نوشته شده و «زینب تسبندی» آن را تصویرگری کرده است، به موضوع پس انداز و جمع آوری پول های اندک با هدف تبدیل آن به  دارایی های قابل توجه می پردازد.

این کتاب در 10 هزار نسخه توسط شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران چاپ شده است.

پس از «موش دندان اره ای» و «اسبی به نام شباهنگ»، «بزرگ ترین فیل جهان» سومین کتاب کانون جوانه های بانک ملی ایران می باشد که برای گروه سنی «ب» نوشته شده است.


کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.

 

امروز رایگان مهمان موزه بانک ملی ایران باشید

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، به مناسبت روز جهانی موزه گردشگران و علاقه مندان به بازدید از آثار فاخر و مختلف تاریخی و سبک های مختلف هنری می توانند برای دیدن از آثار موزه بانک ملی ایران به صورت رایگان مراجعه کنند.

در موزه بانک ملی ایران اشیای قدیمی و با ارزشی شامل مجموعه های ارزشمند سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

همچنین نمایشگاه موقت موزه بانک ملی ایران با همکاری سفارت و بانک مرکزی کشور الجزایر نیز در حال برگزاری است که بازدیدکنندگان می توانند همزمان با بازدید از موزه بانک، با آثاری از این کشور شامل اسکناس های نمونه، صنایع دستی، لباس های محلی و تاریخ آن نیز آشنا شوند.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی واقع و ساعت بازدید آن روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 17 است.


ثبت نظر

ارسال