همراهی بانک ملی ایران با زائران اربعین حسینی

نمایه بانک : بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مطلوب و پذیرایی از زائران اربعین حسینی، علاوه بر برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین، تمهیدات ویژه ای را در شعب مرزی خود و مسیر پیاده روی اندیشیده است.
  • یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 11:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با نزدیک شدن به ایام مراسم پیاده روی اربعین و سفر هموطنان گرامی به کشور عراق، بانک ملی ایران علاوه بر برپایی موکب برای پذیرایی از زائران، اقدامات ویژه ای را نیز برای استفاده بهینه از خدمات بانکی و توزیع ارز اربعین در نظر گرفته است.
بر این اساس  علاوه بر افزایش ساعت کار باجه های مرزی، استقرار دستگاه های وب کیوسک و خود دریافت  46 دستگاه خودپرداز نیز در مسیرحرکت زائران از محل ورود استان تا مرز شلمچه و 18 دستگاه خودپرداز از محل ورود به استان تا مرز چزابه آماده خدمت رسانی است.
برپایی موکب هیات خادمین حضرت زهرا (س) کارکنان بانک در استان ایلام، استقرار واحد سیار بانک در نقطه صفر مرزی مهران، افزایش موجودی خزانه بانک در شعبه مرز مهران جهت تقویت مالی شعب بانک و سایر بانک ها و اختصاص شعبه مهران، ایلام و باجه مرزی مهران برای توزیع ارز اربعین از دیگر اقدامات بانک ملی ایران برای اربعین امسال در مرز مهران بوده است.
در مرز خسروی هم علاوه بر برپایی موکب مشترک بانک ها با هماهنگی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، نصب خودپردازهای سیار و تامین وجوه نقد و افزایش حد مجاز نگهداری وجوه در شعب مرزی، ارز اربعین در شعب منتخب استان کرمانشاه توزیع می شود.
همچنین اپلیکیشن بله با همکاری سامانه ستاره ۵۰۰، سامانه اعلام وضعیت ویژه زائران اربعین را برای ثبت و مشاهده وضعیت و ارتباطات زائرین بدون نیاز به اینترنت و به صورت رایگان ارایه کرده است تا هموطنان گرامی امسال بدون نیاز به خرید سیمکارت عراقی، ارتباط بهتر و سریع تری را تجربه کنند.
زائران اربعین می‌توانند با نصب یا بروزرسانی اپلیکیشن بله (از گوگل پلی یا کافه‌بازار) و از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل در ایران و عراق، وضعیت خود را ثبت و یا وضعیت عزیزان خود را مشاهده کنند.
هم اکنون نیز فروش ارز اربعین در شعب منتخب بانک ملی ایران ادامه دارد و زائران گرامی می توانند ارز اربعین خود را بر مبنای نرخ فروش ارز اسکناس در بازار ثانویه و معادل یک صد دلار آمریکا دریافت کنند.

شعب فروشنده ارز اربعین


ثبت نظر

ارسال