همزمان با دهمین سالگرد تاسیس؛ دستاوردهای جدید بانک شهر رونمایی شد

نمایه بانک : معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار " نوآوری در خدمت" از رونمایی دو نرم افزار جدید"پاکت" و "داک"، همزمان با دهمین سالگرد تاسیس این بانک خبر داد.
  • یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 9:39

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی، سعی شده تا همواره به روزترین و جدیدترین نرم افزارها و سخت افزارهای بانکی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
وی افزود: در همین رابطه طی سالجاری علاوه بر طراحی نرم افزارهای کاربردی، بهینه سازی نرم افزار همراه بانک شهر آغاز شد تا علاوه بر ارائه سرویس های موجود، خدمات جدیدی نیز در زمینه موبایل بانک به مشتریان ارائه شود.
عطاران با اشاره به رونمایی از نرم افزارهای جدید ،تصریح کرد: نرم افزارهای جدید بانک شهر با عناوین " پاکت " و " داک " با سرویس های متنوع و در راستای تسهیل در روند فعالیت بانکی به مشتریان ارایه شده است.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد: با توجه به سهولت استفاده از تلفن همراه به منظور اطلاع رسانی عملیات بانکی برای اکثر مشتریان، بانک شهر اقدام به ارائه سرویس پیام رسان شهر (پاکت) کرده است که با استفاده از بستر اینترنت، امکان دریافت پیام های بانکی برای مشتریان فراهم می شود.
وی با اشاره به ویژگی های این نرم افزار گفت: تحویل سریع پیام به مشتری، مدیریت پیام ها و درج متن بر روی آنها، امکان دسته بندی پیام ها و امکان گزارشگیری از تراکنشها از جمله ویزگی های این نرم افزار است که نسخه اندروید آن از طریق کافه بازار و Google Store و نسخه IOS از طریق سایت بانک در دسترس است
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه نرم افزار " داک " نیز یک نرم افزار بانکداری شرکتی مبتنی بر تلفن همراه است، خاطرنشان کرد: این نرم افزار نیز برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است.
عطاران در خصوص ویژگی های این نرم افزار نیز اظهار کرد: رفع نیاز های بانکی شرکت های کوچک و متوسط، ویژه حساب های مشترک ، حقیقی و حقوقی با امکان گردش کار چند امضایی برای حساب‌های مشترک (حقوقی/حقیقی)، کنترل دسترسی‌ کاربران سازمان به حساب‌ها توسط مدیر، امکان تعریف حسابدار و راهبر سپرده، انتقال وجه گروهی، استفاده از امضا دیجیتال، تایید با اثر انگشت، نمایش دستور پرداخت برحسب اولویت به امضاداران، درج توضیحات و الصاق عکس برای دستور پرداخت، اطلاع رسانی به امضا داران از طریق سرویس Notification، امکان اخذ صورتحساب سپرده، دسترسی از طریق وب و تایید با اثر انگشت از ویزگی هایی است که برای این نرم افزار پیش بینی شده است.


ثبت نظر

ارسال