با انعقاد تفاهمنامه میان بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ؛

همکاری های مشترک بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ ادامه خواهد یافت

نمایه بانک : مدیران عامل بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ با انعقاد قراردادی بر ادامه همکاری های دوطرفه تاکید کردند.
  • چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 13:57
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، براساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی (مدیرعامل بانک ملت) و دکتر مهدی فضلی (مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ) رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بیشتر حساب ها و همچنین فعالیت های مرتبط با انواع ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی از سوی گروه و شرکت های زیرمجموعه نزد بانک ودرعین حال ارائه خدمات ویژه بانکی به کل مجموعه گروه، ارتقا خواهد یافت.
 
مدیرعامل بانک ملت در جلسه امضای این تفاهمنامه که در حضور عباس جعفرلو معاون مدیرعامل و مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی این بانک برگزار شد، با اشاره به این نکته که گروه صنعتی گلرنگ، یکی از شرکای تجاری و مشتریان ارزنده بانک ملت محسوب می شود، اظهار داشت: بانک ملت به ویژه در سال جاری که سال رونق تولید نامگذاری شده است، خود را ملزم به حمایت از واحدهای تولیدی که بازار فروش خوب و ساختار مالی مناسبی دارند، می داند و به طور کامل از آنها حمایت می کند.
 
وی بانک ملت را حامی مراکز و واحد های صنعتی دارای توجیه اقتصادی دانست و گفت: این بانک، به طور جدی از بخش تولید و صنعت کشور حمایت می کند و گروه صنعتی گلرنگ نیز که دارای شرایط مناسبی در زمینه تولید است، از حمایت های این بانک بیش از گذشته بهره مند خواهد شد. خوشبختانه تعامل میان دو مجموعه، یک تعامل برد- برد است که هر دو طرف از این تعامل، منتفع می شوند.
 
بیگدلی  با اشاره به انعقاد تفاهمنامه های متعدد با گروه صنعتی گلرنگ از سال ۹۱ تاکنون گفت: با توجه به کیفیت بالای این تعامل، هر سال میزان تسهیلات بانک به مجموعه گلرنگ، افزایش یافته است و این تعامل می تواند روز به روز بهتر شود و ادامه یابد. 
 
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به تمرکزهرچه بیشتر فعالیت های بانکی و مالی گروه گلرنگ در بانک ملت، یادآور شد: بانک ملت آماده هرگونه حمایتی از گروه و شرکت های زیرمجموعه در قالب تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش حتی خارج از چارچوب تفاهمنامه و با تدوین مدل های مختلف است تا بدین ترتیب گامی مهم درراستای رونق تولید برداشته شود.
 
همچنین وی دستورات لازم را برای شناسایی و تامین نیازهای مالی گروه صنعتی گلرنگ و شرکت های زیرمجموعه صادر کرد.
 
دکتر مهدی فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ نیز در این نشست با اظهار خرسندی از امضای مجدد تفاهمنامه همکاری با بانک ملت برای سال جاری، از دست اندرکاران این بانک به دلیل همکاری مطلوب در سال های گذشته، قدردانی کرد.
 
وی با اشاره به وقت شناسی مدیران بانک ملت، این موضوع را نشانه نظم و انضباط حاکم بر این بانک خواند و این ویژگی بانک ملت را ارزشمند برشمرد و گفت: تعامل بین دو مجموعه یک تعامل دو سر برد است که هم بانک، هم گروه و هم کل هموطنان از این تعامل، بهره می برند.
 
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، اعتقاد به توسعه فعالیت ها را اعتقاد مشترک مدیران دو مجموعه عنوان کرد و تاکید کرد: ما در توسعه، به سرمایه گذاری های بلندمدت فکر می کنیم و در این راه به کمک و حمایت بانک ملت بیش از پیش نیازمندیم و درخواست داریم تا بخشی از تسهیلات بانک به این مقوله اختصاص یابد.
 
وی ابراز رضایت کرد که سرمایه در گردش موردنیاز واحدهای تولیدی به شدت افزایش یافته است، تامین سرمایه مورد نیاز واحد صنعتی، مستلزم حمایت بانک ها و به ویژه بانک ملت است و گروه صنعتی گلرنگ آماده است تا  بیش از دو هزار پایانه فروشگاهی بانک ملت در فروشگاه های گلرنگ استقرار یابد.
 
در پایان وی افزود : کار کردن با بانک ملت برای سطوح مختلف گروه و شرکت های زیرمجموعه، لذبتخش و رضایتبخش است.
 
 
 

ثبت نظر

ارسال