بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان/

پرداخت بیش از دو هزار فقره تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران در سال 99

نمایه بانک : بانک ملی ایران با هدف رونق محیط کسب و کار و تامین سرمایه بنگاه های اقتصادی بیش از دو هزار فقره تسهیلات مضاربه در یک ماه نخست امسال تخصیص داده است./ درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان به بهره برداری رسید.
  • دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 12:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، اشخاص حقیقی و حقوقی با تسهیلات مضاربه می توانند سرمایه مورد نیاز خود را جهت انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی به منظور خرید و فروش کالا در داخل کشور (بازرگانی داخلی) و خرید و صدور کالا به خارج از کشور (صادرات) تامین کنند.


بر این اساس در مدت مذکور، دو هزار و 305 فقره تسهیلات مضاربه به ارزش ریالی دو هزار و 968 میلیارد ریال توسط این بانک پرداخت شده است.


در قالب قرارداد مضاربه، بانک از سود حاصل از فعالیت های مذکور مطابق سهم پیش بینی شده منتفع می شود و مدت این قرارداد نیز متناسب با دوره گردش عملیات (فعالیت تجاری) بنگاه، حداکثر شش ماه و منوط به رعایت ضوابط و مقررات قابل تجدید است.

 

بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این درمانگاه که پیشتر با امکانات محدود فعال بود، اکنون به امکانات پیشرفته روز مجهز شده و همراه با یک دستگاه آمبولانس اهدایی بیمارستان بانک به خدمت رسانی مشغول است.


حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران در مراسم راه اندازی این درمانگاه با تاکید بر اهمیت سلامت جامعه به ویژه در مناطق محروم، تاکید کرد که حداکثر امکانات موجود برای خدمت رسانی به عموم  هموطنان در این مرکز استفاده خواهد شد.


همچنین در ادامه سفر تیم مدیریتی بیمارستان بانک ملی ایران و هیات همراه به استان سیستان و بلوچستان، طرح غربالگری اکو و نوار قلب کارکنان بانک ملی ایران در این استان آغاز شد.


این طرح در کنار چکاپ و غربالگری کووید 19 همه کارکنان صف و ستاد بانک در شهرهای زاهدان، زابل، سراوان، خاش، ایرانشهر و چابهار اجرایی می شود.


مدیران بیمارستان بانک ملی ایران همچنین پس از دریافت خبر فوت یکی از همکاران بانک در اثر ابتلا به بیماری کرونا، ضمن حضور در منزل آن مرحوم و ابلاغ پیام تسلیت مدیرعامل بانک، از اعضای خانواده او آزمایشات مربوط به این بیماری را به عمل خواهند آورد.


ثبت نظر

ارسال