کاهش ساعات کار شعب بانک ایران زمین در استان های مرکزی، سمنان و خوزستان

نمایه بانک : با هدف مدیریت مصرف برق و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ساعت کاری شعب بانک ایران زمین در استان های مرکزی، سمنان و خوزستان کاهش یافت.
  • شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 11:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، بنا به مصوبه استانداری استان های مرکزی، سمنان و خوزستان مبنی بر رعایت هرچه بیشتر ویروس کرونا و کاهش مصرف برق به ویژه در ساعت اوج مصرف، ساعت کاری ادارات و شعب بانک ها در این استان ها کاهش یافت.
 
 
براساس این گزارش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین در استان مرکزی از تاریخ 4 مردادماه لغایت31 مردادماه از ساعت 6:45 الی 12:30 ظهر است. ساعت کار شعب استان سمنان از تاریخ 31 تیرماه لغایت 15 مردادماه برای روزهای شنبه تا چهارشنبه از 7:30 الی 13:30 و روز پنج شنبه 7:30 الی 12:30خواهد بود.
 
 
همچنین ساعت کار شعب بانک ایران زمین در استان خوزستان در روزهای 4و 5 مردادماه از ساعت 6:30 الی 12 ظهر و روز دوشنبه از ساعت 6:30 الی 11 ظهر است.
 
 
براساس مصوبه استانداری استان خوزستان تمامی ادارات و شعب بانک ها در این استان در روزهای 7 و 8 مردداماه جهت پیشگیری از قطعی برق به علت افزایش دما و رطوبت هوا تعطیل هستند.
 
 
مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند، با استفاده از خدمات الکترونیکی( اینترنت بانک، همراه بانک،تلفن بانک) و خودپردازهای این بانک امور بانکی خود را به صورت شبانه‌روزی انجام دهند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی سوالات مشتریان گرامی است.

ثبت نظر

ارسال