با «بله» در سواحل کیش قدم بزن!/

کسب رتبه برتر پرداخت وام ازدواج توسط بانک ملی استان هرمزگان

نمایه بانک : اداره امور شعب استان هرمزگان بانک ملی ایران توانست با کسب رتبه برتر پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در این استان، تندیس و لوح تقدیر دهمین جشنواره ازدواج را از آن خود کرد. / با شرکت در جشنواره عید تا عید اپلیکیشن «بله»، در سواحل کیش قدم بزنید.
  • سه شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 19:25

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، همزمان با برگزاری دهمین جشنواره ازدواج در شهر بندرعباس، عبدالله آبسواران رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان بانک، این لوح را بابت کسب رتبه برتر میان بانک های استان در زمینه پرداخت وام ازدواج دریافت کرد.
بانک ملی ایران طی سال گذشته در استان هرمزگان شش هزار و 305 فقره وام ازدواج به مبلغ بیش از 955 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 

با «بله» در سواحل کیش قدم بزن!

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این جشنواره از عید قربان تا عید غدیر مصادف با ۲۱ تا ۲۹ مردادماه برقرار است و علاقه مندان کافی است تنها با خرید شارژ و بسته اینترنت تلفن همراه خود از طریق این اپلیکیشن، وارد جشنواره شده و کسب امتیاز کنند.

سفر به جزیره زیبای کیش با یک نفر همراه و اقامت در هتل «ترنج» جایزه ویژه این جشنواره است و قرعه‌کشی آن در شهریورماه از طریق کانال‌ رسمی بله اعلام می‌شود.

هر یک هزار تومان خرید شارژ یا بسته اینترنت در این جشنواره یک امتیاز است و با خرید بیشتر، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش پیدا می کند


ثبت نظر

ارسال