دویست میلیارد تومان به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه پرداخت شده است

نمایه بانک : تاکنون دویست میلیارد تومان خسارت به مردم زلزله زده استان کرمانشاه از سوی شرکت های بیمه پرداخت شده است.
  • چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 3:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، مهدی گشادرو مدیرکل نظارت بر بیمه های غیرزندگی در جریان بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر افزود: صنعت بیمه کشور خود را مکلف و متعهد می داند که با سرعت و دقت کافی، تعهدات خود را نسبت به بیمه گذاران به انجام برساند.

در این بازدید که استاندار و معاون عمرانی استان کرمانشاه، مدیران شرکت های بیمه از جمله ایران، البرز، آرمان، کوثر، ما و هیات اعزامی بیمه مرکزی حضور داشتند، گزارش کاملی از روند پرداخت خسارت ها ارائه و تاکید شد: مردم منطقه می توانند درخواست ها و اعتراضات مربوط به کوتاهی در پرداخت خسارات از سوی شرکت های بیمه را درسامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی ثبت و یا از طریق نماینده کرمانشاه در مجلس به بیمه مرکزی ارسال کنند.

در این جلسه پس از بازدید، هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  با ابراز خرسندی از عملکرد صنعت بیمه در این استان، رقم پرداختی دویست میلیارد تومانی از سوی صنعت بیمه را غافلگیرکننده توصیف کرد و گفت: تصور ما این بود که صنعت بیمه رقمی معادل سی میلیارد تومان به زیاندیدگان پرداخت کرده که خوشبختانه بر اساس این گزارش تقریبا هفت برابر این مبلغ به بیمه گذاران کرمانشاهی پرداخت شده است.

استاندار کرمانشاه، بازدید میدانی و ارائه گزارش شفاف شرکت های بیمه را یک دستاورد مثبت دانست و نسبت به تسویه کامل خسارات بیمه گذاران زلزله اخیر کرمانشاه ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است در پایان این نشست مدیران ارشد شرکت های بیمه - به تفکیک - گزارش های مربوط به پرداخت خسارت در استان را ارائه کردند.


ثبت نظر

ارسال