دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه‌کوثر با ذی‌نفعان

نمایه بانک : مدیرعامل بیمه‌کوثر به‌منظور همراهی با بیمه‌شدگان و تعامل با بیمه‌گذاران پاسخگوی ذی‌نفعان بود.
  • یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 2:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ، مدیرعامل شرکت برای گره‌ گشایی از مشکلات ذی‌ نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌ گذاران، نمایندگان و بیمه‌ شدگان در تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، شماره11 با آنان ملاقات کرد.

این مراسم با استقبال خوب و گسترده مشتریان برگزار شد و آنان ضمن دیدار با مدیرعامل مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند. مجید مشعلچی فیروزآبادی نیز پس از شنیدن سخنان و دغدغه‌های حاضران به آنان پاسخ گفت و قول مساعد داد دستور پیگیری مسایل مطرح شده را در کوتاه‌ترین زمان خواهد داد.

وی با تشکر از همه حاضران به علت انتخاب شرکت بیمه‌ کوثر گفت: بزرگ‌ترین دل مشغولی ما در سال‌ جاری رسیدگی به مشکلات ذی‌ نفعان بوده است. تلاش فراوان برای ارتقای سامانه پاسخگویی، تجهیز و افزایش شبکه خسارت سیار، پاسخگویی سریع به شکایات واصله، واریز سود عادلانه در موعد قانونی به حساب سهام‌ داران، واریز سود مشارکت به حساب دارندگان بیمه‌های زندگی و پژوهش‌های رضایت‌ سنجی به‌ منظور شناخت گلوگاه‌ها و نقاط ضعف شرکت و همچنین انتظار‌های مشتریان و ذی‌ نفعان گوشه‌ای از کارهایی بوده که شرکت طی دو سال اخیر با جدیت دنبال کرده است و نشانگر میزان اهمیت و ارزشی است که ما برای همه ذی‌نفعان اعم از بیمه‌ گذاران، بیمه‌ شدگان، زیان‌ دیدگان، سهام‌ داران و سایرین قایل هستیم.

مشعلچی در پایان با اشاره به آثار مثبت این فعالیت‌ها در افزایش رضایت مشتری و ارتقای جایگاه شرکت در نگاه نهاد ناظر و به‌ویژه مشتری خاطرنشان‌ کرد: برای نمونه باید بگویم که پاسخگویی به شکایات رسیده به شرکت در دوسال اخیر از 50 روز به شش کاهش یافته است.


ثبت نظر

ارسال