خبر خوش صنعت بیمه در جشن چهل سالگی انقلاب ؛ بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری

نمایه بانک : دکتر سلیمانی در جمع خبرنگاران، از موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی با پیشنهاد رییس کل بیمه مرکزی و مصوبه صندوق تامین خسارات بدنی در مجمع عمومی فوق العاده، در زمینه بخشودگی صددرصدی جرایم بیمه ای شخص ثالث تمامی وسایل نقلیه موتوری شهروندانی که در دهه فجر انقلاب اسلامی نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام کنند، خبر داد.
  • دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 23:27

خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، دکتر سلیمانی ضمن اعلام این خبر در پایان نشست خبری با اصحاب رسانه شرایط این بخشودگی را بدین شرح اعلام کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی با پیشنهاد بیمه مرکزی و مصوبه صندوق تامین خسارات بدنی در مجمع عمومی فوق العاده، مبنی بر بخشودگی صددرصدی جرایم بیمه ای شخص ثالث تمامی وسایل نقلیه موتوری شهروندانی که در دهه فجر انقلاب اسلامی نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام کنند، موافقت کرده است. 

طبق این موافقت ؛ جرایم بیمه ای دارندگان وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه نامه طبق شرایطی که اعلام می شود قابل بخشودگی است . متقاضیان می توانند از دوازدهم تا سی ام بهمن ماه،  با مراجعه به دفاتر نمایندگی شرکت های بیمه نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام کرده و از بخشودگی جرایم بیمه ای بهره مند شوند.
مدت زمان استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای برای دارندگان موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی از تاریخ دوازدهم بهمن ماه به مدت شش ماه در نظر گرفته شده وبا هماهنگی بیمه مرکزی و صندوق تامین خسارات بدنی، قابل تمدید خواهد بود.

وی در پایان گفت : این طرح در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین توسعه فرهنگ بیمه در کشور پیشنهاد شده و از امروز قابل اجرا است.


ثبت نظر

ارسال