رییس کل بیمه مرکزی: ماموریت اصلی حراست، تامین آرامش و برقراری امنیت است

نمایه بانک : تامین امنیت جسمی و روانی کارکنان از وظایف حساس واحد حراست است که می تواند فضای آرام کسب و کار را تضمین کند.
  • شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 20:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از بخش های مختلف دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی با اعلام این مطلب افزود: حفظ کرامت کارکنان و فعالان صنعت بیمه باید سرلوحه امور مجموعه حراست باشد و شیوه های پیشگیرانه، جایگزین مجازات محوری شود.
رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اهمیت استفاده از تکنولوژی های نوین و شیوه های هوشمند کنترلی بر ضرورت تسریع در تایید یا در استعلام های حوزه صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: عملکرد دقیق، اصولی و حرفه ای حراست، زمینه ساز ایجاد فضای آرامش و امنیت در سازمان است.
وی افزود: مجموعه حراست، مشاور امین مدیریت و حوزه های اداری سازمان هاست و باید به گونه ای عمل کند که نیروهای متخصص و پاکدست با آرامش و اطمینان کافی فعالیت کنند.
گفتنی است مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی نیز در جریان این بازدید ضمن قدردانی از حضور دکتر سلیمانی در مجموعه حراست، با تشریح آخرین وضعیت عملکردی همکاران حراست فیزیکی و بخش های دیگر این مجموعه، تداوم حمایت ایشان را خواستار شد.


ثبت نظر

ارسال