اعطای تقدیرنامه به بیمه ایران در نخستین دوره جوایز توسعه سرمایه گذاری

نمایه بانک : در مسابقه ارزیابی ،رتبه بندی ومعرفی رقابت پذیرترین شرکت های بورس، بانک و بیمه در کشور و نخستین دوره برگزاری جوایز توسعه سرمایه گذاری در مرکز همایش های بین المللی کیش، بیمه ایران لوح تقدیر دریافت کرد.
  • شنبه 2 آذر 1398 ساعت 11:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، این لوح پس از برگزاری پنل های تخصصی در آخرین روز برگزاری این نمایشگاه به بهروز اسدنژاد مدیر کل بازاریابی بیمه ایران اعطا شد.

 

گفتنی است ، پنل های تخصصی با عنوان های  «تامین مالی و مشارکت در توسعه پروژه های نفت وگاز پتروشیمی» و «رقابت پذیری در شرکت های بورس وبانک وبیمه » با حضور حجت اله میرزایی معاون اقتصادی وزیر کار و مدیران عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، تامین سرمایه  و بورس انرژی ایران و مدیران بیمه ای در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

 

حضور شرکت های داخلی وخارجی در ششمین نمایشگاه کیش اینوکس

 

با حضور شرکت های داخلی وخارجی و بر اساس راهبردهای تعیین شده در ششمین نمایشگاه کیش اینوکس 2019  "فرصت های سرمایه گذاری در ایران" مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 

شرکت سهامی بیمه ایران هم با هدف توسعه وگسترش بیمه های زندگی و جذب وهدایت نقدینگی حاصل از فروش این بیمه نامه ها به سمت تولید وگسترش ارتباطات بیمه ای در مناطق آزاد ، در این رویداد بین المللی حضوری فعالانه ای داشت.

 

بر اساس این گزارش ۲۷۰ شرکت داخلی و خارجی در برگزاری این نمایشگاه مشارکت داشته وبیش از 35پنل تخصصی با حضور کارشناسان ومدیران داخلی و بین المللی بر گزار شد.

 

حضور کارگزاری بورس بیمه ایران در کنار کارشناسان بیمه ای در غرفه بیمه ایران توانست، بسیاری از انتظارات بازدیدکنندگان ،سرمایه گذاران وفعالان اقتصادی را برآورده نماید.

 

بخشی از افتخارات و دستاوردهای بیمه ایران نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت تا آنان با قسمتی از توانمندی های این شرکت بزرگ بیمه ای آشنا شوند.

 

حضور سرپرست و اعضای هیات مدیره بیمه ایران در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۹

 

حضور سرپرست بیمه ایران به همراه اعضای هیات مدیره و برخی معاونین و مدیران این شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۹ در راستای تبیین سیاست ها و استراتژی های جدید بیمه ایران صورت گرفت.

 

آقایان رحیمی باغ ابریشمی و کاظمی تکلیمی از اعضای هیات مدیره، نعمت اللهی معاون برنامه ریزی ونوآوری و برخی مدیران درمعیت دکتر رضایی سرپرست بیمه ایران در این نمایشگاه حضور داشتند.

 

حضور مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان در نمایشگاه کیش اینوکس

 

حیدر شعبانی مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان نیز به همراه کارشناسان شعبه بندرعباس در نمایشگاه کیش اینوکس 2019 حضور فعالانه ای داشتند.

 

مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان در بازدید از غرفه بیمه ایران گفت: امروزه با تغییر سبک زندگی و افزایش سطح دانایی عمومی که نتیجه رشد تکنولوژی است ،برگزاری این نماشگاه در مناطق آزاد می تواند با افزایش میزان مشارکت پذیری ،پاسخگوی سطح توقعات مردم باشد و زمینه گسترش هرچه بیشتر فرهنگ بیمه را فراهم کند .

 


ثبت نظر

ارسال