امضای تفاهم نامه بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و بیمه ایران

نمایه بانک : دانشگاه جامع علمی کاربردی و بیمه ایران در مراسمی باحضور دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران و دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در محل دفتر مرکزی این دانشگاه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند .
  • چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 22:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، دکتر رضایی مدیر عامل بیمه ایران، این تفاهم نامه را برای صنعت بیمه و بیمه ایران مفید دانست و گفت: تبادل این تفاهم نامه موجب گسترش آموزش های تخصصی در تنها مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت بیمه در بیمه ایران خواهد شد. 
 
 
مدیرعامل بیمه ایران گسترش فرهنگ بیمه و بیمه گری، رفع نیازهای بیمه گذاران و شناخت بیشتر نیازهای آنان وخلق محصولات جدید را از نتایج این تفاهم نامه برشمرد و افزود: همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیمه ایران موجب گسترش سطح آموزش در صنعت بیمه خواهد شد و کارشناسان با حضور در دوره های آموزشی شناخت بیشتری نسبت به نیازهای فنی صنعت بیمه و بیمه گذاران پیدا خواهند کرد تا در جهت برآورده کردن آنها گام های موثرتری بردارند. 
 
 
وی ادامه داد: برای افزایش نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور باید همکاری بین دانشگاه و صنعت بیمه افزایش یابد و امیدوارم با توجه به رویکرد مثبت مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیران ارشد بیمه ایران، در آینده نزدیک شاهد این باشیم که نمایندگان و کارشناسان بیمه ایران بتوانند نقش بیشتری در رفع نیاز های بیمه ای مردم داشته باشند و با افزایش سطح آگاهی و دانش در صنعت بیمه، بیش از گذشته در خدمت مردم باشیم. 
 
 
مدیرعامل بیمه ایران تجهیز دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران را یکی از اقدامات موثر در جذب دانشجو عنوان کرد و اظهار داشت :برای ارتقای سطح آموزش خصوصا آموزش های از راه دور و غیر حضوری کارهای خوبی در این دانشگاه انجام شده و این روند ادامه خواهد داشت.
 
 
دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه اعلام کرد : حضور مدیر عامل بیمه ایران در این مراسم نشانگر اهمیت آموزش برای مدیران بیمه ایران است و این دانشگاه در همه زمینه ها آماده همکاری با بیمه ایران است؛ چرا که این دانشگاه تنها دانشگاهی است که توانایی برگزاری دوره های پودمانی را دارد. 
 
 
وی اضافه کرد: این دوره های کوتاه مدت و پودمانی نیاز به حضور کارآموزان ودانشجویان در مرکز تهران را ندارد و می تواند در همه استان ها تحت نظر بیمه ایران برگزار شود.
 
 
سیدمحمدناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران هم با بیان اینکه امروزه ثابت شده است سازمان های یادگیرنده با ثبات بیشتری در تطبیق با تغییرات موفق هستند، بر اهمیت حیاتی  و نقش رشته های تخصصی مورد نیاز صنعت بیمه اشاره و خاطرنشان کرد: با حمایتهای رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیرعامل بیمه ایران، شاهد انعقاد این تفاهم نامه هستیم. 
 
 
وی ادامه داد: شرکت هایی که عطش یادگیری را در نیروی انسانی خود تقویت می کنند موفق تر هستند ازاین رو تقویت جایگاه آموزشی یکی از اهداف این تفاهم نامه است تا با ایجاد رشته های تخصصی بیمه ای مانند حقوق بیمه که در سال های گذشته در بیمه ایران انجام شده، موجب موفقیت صنعت بیمه در رویارویی با مسائل مختلف شویم.
 
 
حمید معینی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران نیز در این جلسه با اشاره به نقاط ضعف شبکه فروش گفت: عدم اطلاع از انواع رشته های بیمه ای، عدم اطلاع از فنون بازاریابی و عدم اطلاع از مدیریت ریسک، موجب عدم اقناع بیمه گذار شده و در نتیجه بیشتر نمایندگان به ثالث فروشی روی آوره اند؛ بنابراین گسترش آموزش و برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مختلف موجب برطرف شدن این نقص شده ونمایندگان را تقویت خواهد کرد تا حضور قدرتمندی در ارائه انواع رشته های بیمه ای به بیمه گذاران داشته باشند.
 
 
شایان ذکر است این تفاهم نامه با هدف گسترش تعاملات علمی بین بیمه ایران با دانشگاه و به ویژه در حوزه های تخصصی و کاربردی و نیز تسهیل فرآیندهای ارزیابی صلاحیت های حرفه ای منعقد گردیده است و علاوه بر نیازهای بیمه ایران بخشی از نیازهای علمی صنعت بیمه را تامین خواهد کرد.
 

ثبت نظر

ارسال