بلوغ خدمات بیمه مرکزی در حوزه الکترونیک به عنوان یک الگوی جدی مطرح شده است

نمایه بانک : به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، سید قاسم نعمتی در حاشیه مراسم جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و دریافت تندیس و عنوان نخست جایزه ملی کیفیت در حوزه "دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات" ضمن اعلام این مطلب افزود: بلوغ خدمات الکترونیکی در بیمه مرکزی یک اتفاق بزرگ برای صنعت بیمه به شمار می رود و کسب این عنوان حاصل همدلی نهاد ناظر و صنعت بیمه است.
  • شنبه 29 تیر 1398 ساعت 21:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، رئیس مرکز فاوا بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از توجه مجریان، داوران و سیاستگذاران جایزه یادشده نسبت به پیروی از استانداردهای بین المللی در حوزه فناوری تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر فناورانه، تمرکز بر فرایند تولید و ارائه خدمت است و امیدواریم در سال جاری و اوایل سال آینده بیش از بیست خدمت جدید را در این حوزه به خدمات پیشین، اضافه کنیم.
وی شاخصه‌هایی نظیر حضور در وب، اطلاع رسانی دقیق و سریع، بحث‌های تراکنشی و مشارکت پذیری را از مولفه های مهم این جایزه دانست و اظهارداشت: با اصلاح و تکمیل فرآیندهای سازمانی و بازنگری در آن تلاش می‌کنیم تا سازمانی چابک تر و کارآمدتر داشته باشیم.
مهندس نعمتی تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه نظارت پیشگیرانه، به زودی اطلاعات بیمه‌های رشته‌های بیمه باربری، آتش سوزی ،بدنه و درمان نیز مانند بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین در سامانه سنهاب قابل دسترسی خواهد بود.
وی از آیین‌نامه‌ها و ابزار مختلف نظارتی برای توسعه این پروژه یاد کرد و افزود: برای تحقق دولت الکترونیک باید تمامی سازمان ها خود را به ابزارهای الکترونیکی مجهز کنند که خوشبختانه بیمه مرکزی در حوزه بلوغ الکترونیکی به لحاظ قدمت سرویس ها کیفیت و ارائه سرویس های واقعی در بین سازمان های دولتی به عنوان یک الگو معرفی شده است.
گفتنی است در بین یکصد و پنج دستگاه دولتی مرکز فنآوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی توانست در رشته "دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی" عنوان اول را کسب کند.


ثبت نظر

ارسال