بیمه تجارت ‌نو درآستانه چهار سالگی گل کاشت

نمایه بانک : شرکت بیمه تجارت‌نو در آستانه فرارسیدن چهارمین سالروز تاسیس، صورت‌های مالی منتهی به سال مالی ۹۸ را در سامانه کدال منتشرکرد تا رکورد دار سریعترین شرکت صنعت بیمه درانتشارصورت های مالی این سال لقب گیرد.
  • شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، این شرکت ششم اردیبشهت ماه، سالروز تاسیس خود را به رسم چند سال اخیردر حالی جشن می‌گیرد که جشن امسال این شرکت نو پدید بیمه ای، با توجه به آمار و ارقام مندرج درصورت‌های مالی سال ۹۸  رنگ و بوی دیگری دارد.

 

دربررسی صورت‌های مالی مربوط به یکساله منتهی به سال۹۸ بیمه تجارت نو نکات مهمی از رشد۱۸۲ درصدی در سودخالص هرسهم این شرکت بیمه ای تا افزایش ناباورانه ۲۵۴درصدی سود خالص درقیاس با سال ۹۷ قابل توجه است. سودخالص شرکت بیمه تجارت‌نو در انتهای سال ۹۸ به رقم ۱,۳۲۷,۵۰۴ میلیون ریال رسیده که از یک جهش معنادار حکایت دارد.

 

همچنین سود خالص هرسهم این شرکت در دوره مورد بررسی ازمرز ۸۴۶  ریال عبور کرده ، رقمی  که  با اندکی اغماض می توان این مقدارسودخالص هرسهم بیمه تجارت نو را برابر با تجمیع سودخالص هرسهم چندین شرکت بیمه‌ای در شرایط کنونی  به شمارآورد.

 

درحال حاضر مدیریت شرکت بیمه تجارت نو را “نیما نورالهی” برعهده  دارد، سمتی که اواخر مهرماه سال ۹۷ به وی محول شد.  

 

به نظرمی رسد بررسی آمارچهارسال گذشته شرکت بیمه تجارت‌نو معیار و محک مناسبی برای قضاوت شیوه مدیریت بین دونسل خواهد بود.

 


ثبت نظر

ارسال