دکتر غلامرضا سلیمانی:

تحول سازمانی مستلزم ایده‌های نوین است

نمایه بانک : بیمه مرکزی مجموعه دانش محور و متکی بر سرمایه های انسانی است و هر تلاشی برای تقویت بخش نیروی انسانی در حوزه های اداری، رفاهی و آموزشی نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.
  • یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 9:34

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین تودیع و معارفه مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، سخن می گفت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، ضمن اعلام این مطلب افزود: ایجاد تحول سازمانی مستلزم ایده‌های نوین است و با برقراری ارتباط سازنده و هم افزایی با نهادهای ناظر و متناظر می‌توان این هدف بزرگ را محقق کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به ضرورت حفظ استقلال و اقتدار مجموعه بیمه مرکزی، نسبت به همکاری تنگاتنگ با سازمان های نظارتی تاکید کرد و گفت: مجموعه ای که در چارچوب ماموریت ها و مسئولیتهای قانونی خود حرکت می‌کند در برابر پاسخگویی به سوالات نهادهای نظارتی هیچ گونه مشکل و محدودیتی نخواهد داشت.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از این اداره کل به عنوان یک مدیریت حساس و استراتژیک یاد کرد و اظهار داشت: ایفای وظایف اداری در کنار ایجاد فضای مناسب رفاهی و بهبود وضعیت معیشت و تامین رضایت کارکنان در پیشبرد برنامه ها و تقویت اصل وفاداری سازمانی تاثیر انکار ناپذیری دارد.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اصل شایسته سالاری، از اهمیت دو بخش آموزشی و استخدامی سخن گفت و خاطرنشان کرد: اگر هر یک از کارکنان سازمان ها در جایگاه اصلی خود خدمت کنند مشکلات مدیریتی به حداقل می رسد و میزان رضایت مردم افزایش خواهد یافت.
وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات "محمد حسین فلاحتکار" _مدیرکل پیشین توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از جانشین وی "علیرضا باقری ده آبادی" به عنوان مدیر فعال و خوش‌فکر یاد کرد و افزود: همدلی همگرایی و نگاه فارغ از تبعیض می‌تواند نقطه عطفی برای تحولی دوباره در مجموعه توسعه اداری و پشتیبانی نهاد ناظر صنعت بیمه باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم اعضای هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرکل جدید توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی آمادگی خود را برای هرگونه تعامل اعلام کردند


ثبت نظر

ارسال