تشکیل 2000 پرونده خسارت بارش سنگین برف در گیلان

نمایه بانک : درپی بارش سنگین برف در استان گیلان، به دستور دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران، اداره کل بیمه ایران استان گیلان خدمت رسانی ویژه به بیمه گذاران آسیب دیده از برف را با فوریت آغاز کرد.
  • دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 10:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، براساس اعلام روابط عمومی بیمه ایران استان گیلان، بارش شدید برف که از شامگاه بیستم بهمن در استان گیلان آغاز شد و چندروزی ادامه داشت، خسارت های سنگینی به برخی مردم گیلان وارد کرد.

 

براین اساس از ساعات اولیه چهارشنبه بیست و سوم بهمن همزمان با بازگشایی معابر اصلی، زیاندیدگان با مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت اداره کل بیمه ایران استان گیلان و شعب لاهیجان، رودسر، صومعه سرا، بندرانزلی، تالش و آستارا نسبت به اعلام خسارت و تشکیل پرونده اقدام کردند که با دستور فلکیان،مدیرکل بیمه ایران استان گیلان، از همان ساعات اولیه، کارشناسان خسارت استان به محل های مورد نظر اعزام شدند.

 

با توجه به حجم بالای مراجعات و تشکیل بیش از 2000 پرونده در چهار روز اول، تمامی واحدهای استان گیلان برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر و با کیفیت مطلوب، بسیج شده اند.

 

پیش بینی میشود با توجه به گستردگی مناطق زیر پوشش برف و بازگشایی سایر راه های مواصلاتی روستایی در استان، تعداد پرونده های خسارت برف به بیش از 5000 پرونده افزایش یابد.


ثبت نظر

ارسال