دستیابی بیمه ایران به رشد ۵۲ درصدی در تولید حق بیمه طی ۵ ماهه ۹۸

نمایه بانک : معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران با اعلام اینکه این شرکت در ۵ ماهه نخست سال ۹۸ موفق به افزایش ۵۲ درصدی در تولید حق بیمه شده است، گفت:در این مدت نسبت خسارت شرکت در مقایسه با سال گذشته با ۱۰ درصد کاهش از ۶۲ درصد به ۴۸ درصد رسیده است.
  • یکشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 10:40
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، محمد زاهدنیا با اشاره به اینکه بیشترین رشد حق بیمه مربوط به رشته هواپیما با ۳۹۳درصد،حمل و نقل کالا با ۳۵۸ درصد و کشتی با ۱۸۸ درصد بوده؛ افزود: با تداوم روند غربالگری، مدیریت ریسک و اجرای برنامه متوازن سازی پرتفوی، توانستیم کمترین رشد را در رشته های بیمه درمان با ۲۴ درصد و بیمه شخص ثالث اتومبیل با ۳۹ درصد مدیریت کنیم.
معاون فنی بیمه ایران نسبت خسارت بیمه درمان را با ۳۲ درصد کاهش در مقطع زمانی مذکور معادل ۶۳ درصد و نسبت خسارت بیمه شخص ثالث را با ۴ درصد کاهش ۵۴ درصد اعلام کرد.
 محمد زاهدنیا کاهش ۱۰ درصدی خسارت‌های بیمه ایران را مرهون اعمال سیاست ها و رویکردهای حرفه ای و استانداردهای فنی بیمه گری در مجموعه ستادی و اجرایی بیمه ایران دانست و افزود: در صورتی‌که تکالیف و الزامات و اجبار قانونی در برخی رشته های بیمه ای نبود وضعیت و شاخص های مطلوب کنونی به مراتب بهتر می شد.
 معاون فنی بیمه ایران ضمن دعوت از متقاضیان دریافت پروانه نمایندگی بیمه زندگی از بیمه ایران، رشد این رشته را در ۵ ماهه ۹۸ معادل ۱۰۷ درصد و تعداد نمایندگان اختصاصی بیمه زندگی را حدود ۲۷۰۰ نماینده عنوان کرد.

ثبت نظر

ارسال