مدیرعامل بیمه تجارت‌ نو در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه رشت خواستار شد؛

سرعت بخشی به تشکیل صندوق بلایای طبیعی و فاجعه آمیز

نمایه بانک : ساختمان جدید شعبه رشت بیمه تجارت‌نو عصرامروز۲۵خرداد، با حضورمدیرعامل و هیات همراه این مجموعه ،مدیران شعب بانک تجارت، پست بانک، مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان گیلان و یکی از اعضای کمسیون اقتصادی مجلس افتتاح شد.
  • شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، دراین مراسم نیما نوراللهی، مدیر عامل بیمه تجارت‌ نو پس از عرض خیر مقدم به مدعوین گزارشی از فعالیت های اخیر شرکت تحت مدیریت خود با محوریت عملکرد سال۹۷ ارائه کرد.

سکاندار "بنو" ترکیب سهامداران شرکت را از توانمندی های قابل اتکای مجموعه برشمرده و گفت : درکنارحضور پرثمرسهامداران، وجود بیمه گذاران بزرگی از جمله وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) موجب افزایش ارزش پرتفوی به نسبت سال های گذشته شده است.

نوراللهی بخش دیگر سخنان خود را بر سیل‌های اخیر اختصاص داده واظهارداشت: توسط۷۰ تیم کارشناسی ارزیابان خسارت تا کنون  ۴۸ هزار پرونده خسارت تشکیل شده که بررسی بیش از ۴۰ هزار از این رقم به اتمام رسیده است.

مدیرعامل تجارت‌نو با اعلام اینکه حجم کاری صورت گرفته سیل ظرف ۲ ماه اخیر رکوردی قابل تحسین و منحصری است از تلاش های صورت گرفته توسط مدیران ارشد، مدیران و پرسنل شعب مناطق سیل زده قدردانی کرد.

پس ازایراد این سخنان نوراللهی از عضو کمیسون اقتصادی که در این مراسم حضور داشت، درخواست کرد نمایندگان به تشکیل صندوق بلایای طبیعی و فاجعه آمیز سرعت بیشتری ببخشند.

دست همکاری مجلس با بیمه تجارت‌ نو

درادامه کاظم دلخوش، با تشکر ویژه از مدیرعامل تجارت‌نو به دلیل گسترش فرهنگ بیمه دراستان گیلان گفت: ایران کشوری حادثه خیز در بلایای طبیعی و جاده‌ای است، به طوری که سالانه شاهد سیلاب و زلزله های خطرناک هستیم.  

نماینده صومعه سرا راهکار مقابله با این جنس از ریسک ها را استفاده از نیروهای جوان و زبده درشرکت های بیمه ای عنوان کرده و افزود: درکنارآن لازم است  شرکت های بیمه ای ارتباط خود را با مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر گسترش دهند.

دلخوش با تاکید بر اینکه شرکت های بیمه‌ای پیگیر حقوق حقه خود از مجلس و دولت باشند، برای همراهی و کمک به این شرکت قول مساعد داد.

وی با ارائه پیشنهاد راه اندازی “فراکسیون بیمه” درمجلس افزود: حتی یک رای درخانه ملت کمک می‌کند تا مسیر درست تری برای صنعت بیمه رقم خورد.

دلخوش شناساندن بیمه به مردم و نمایندگان مردم را از جمله سختی های کار مدیران صنعت بیمه برشمرده و افزود: این آمادگی وجود دارد تا با تشکیل جلسات متعدد خدمات شرکت بیمه تجارت نو به نمایندگان مجلس بیشتر معرفی شود.

گفتنی است؛ از حواشی این مراسم پاسخ مدیرعامل تجارت نو به سوالات خبرنگاران نشریات استانی وثبت یادداشت های به رسم یادگار بود.

قصه شعبه رشت

از اول تیر۹۶ شعبه رشت بیمه تجارت‌نو درمحل مدیریت شعب بانک تجارت استان گیلان فعالیت خود را آغازکرد که به دلیل گسترش فعالیت در رشته های مختلف بیمه‌ای، برخورداری پرسنل از امکانات بیشتر، تسهیل مراجعه بیمه گذاران و ارائه بهتر خدمات اختصاص ساختمان مستقل به این شعبه تصویب و اجرایی شد.


ثبت نظر

ارسال