عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: صندوق حوادث طبیعی برای کشور لازم است

نمایه بانک : رحیم زارع (عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی) با اشاره به قرار گرفتن ایران جزو ۱۰کشور حادثه خیز دنیا، وجود صندوق حوادث طبیعی را برای کشور ضروری دانست.
  • چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 15:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی ایران، با تاکید بر ضرورت وجود صندوق حوادث طبیعی گفت: با توجه به شرایط کشور ما این صندوق لازم است و مجلس باید از آن دفاع کند. بیمه در جهت رونق بخشی به اقتصاد نقش موثری دارد و البته ارزش افزوده که در بیمه وجود دارد در خیلی از موارد مربوط به صنعت نیست.

وی افزود: به اعتقاد بنده در جا‌هایی که ارزش افزوده مرتبط با بیمه در حوزه صنعت مد نظر است باید با نرخ ترجیحی ۳ درصد و یا به کل به آن‌ها معافیت بدهیم. در جا‌هایی که مربوط به بخش‌های غیر صنعت است باید مالیات پایین پرداخت شود لذا این امر می‌تواند به رونق تولید کمک کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صندوق حمایت از حوادث طبیعی گفت: ما جزو ۱۰ کشور حادثه‌خیز دنیا هستیم لذا این صندوق‌ها می‌تواند موثر باشد و مردم باید این صندوق ها را مد نظر قرار داده و مجلس هم باید از این صندوق ها حمایت کند.


ثبت نظر

ارسال