امکان ویژه برای دارندگان بیمه نامه اتومبیل تجارت‌نو؛

عکس تصادف رانندگی را ارسال کرده و «خسارت» بگیرید

نمایه بانک : مدیر بیمه‌های اتومبیل تجارت‌ نو گفت: به دنبال انعقاد قرارداد این شرکت با یکی از اپلیکیشن‌های داخلی، در زمان تصادفات رانندگی بدون نیاز به حضور پلیس و کارشناس بیمه زیان‌ دیده می‌تواند از شرکت خسارت بگیرد. به عبارتی در زمان تصادف تصاویر برخورد خودروها به همراه مدارک مورد نیاز که شامل کارت ماشین، گواهینامه و بیمه‌نامه هر دو طرف می‌شود از طریق آپ به شرکت ارزیاب خسارت ارسال می‌گردد.
  • دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 0:48

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، عباس آقابراری در خصوص نحوه ارزیابی خسارت اظهارداشت: میزان خسارت از طریق  تصاویرارسالی توسط کارشناسان بررسی و از طریق همان آپ به زیان‌دیده اعلام و با پذیرش او، مبلغ خسارت به حسابش واریز می‌شود. این درحالی است که اپلیکیشن فوق در تمام مراحل کاربر را راهنمایی کرده و او را در ارسال مدارک مورد نیاز همراهی می‌کند.

 


وی  با تاکید بر اینکه در تصادفات بدون خسارت جانی این امکان وجود دارد اما در تصادفات منجر به خسارات جانی طبق روال گذشته باید به پلیس و اورژانس اطلاع داده شود گفت: از مزایای طرح مذکور این است که با توجه به شرایط کنونی که ازدحام ناشی از تصادف می‌تواند شیوع ویروس کرونا را به دنبال داشته باشد این اپلیکیشن به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به دارندگان بیمه‌نامه اتومبیل تجارت‌نواست، به‌این ‌ترتیب که در زمان حادثه  فرد عکس صحنه تصادف  را گرفته به همراه مدارک به ارزیابان خسارت ارسال می‌کند که پس از بررسی مبلغ خسارت به حساب او واریز می‌شود.


ثبت نظر

ارسال