معارفه رئیس جدید پژوهشکده بیمه

نمایه بانک : دکتر غلامرضا سلیمانی که در مراسم تودیع و معارفه رییس پژوهشکده بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه در زمینه های دانش افزایی و دانش پژوهی به کمک پژوهشکده بیمه نیاز دارد که خوشبختانه در این خصوص گام های موثری برداشته شده است.
  • دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 22:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از عملکرد پژوهشکده بیمه در سال های اخیر، تاکید کرد: تمرکز بر امر پژوهش از راهبردهای جدی پژوهشکده بیمه به شمار می رود و مسئولان این مجموعه نباید وقت و ظرفیت های علمی خود را در مسائلی نظیر برپایی آزمون ها صرف کنند که بخش های دیگر صنعت بیمه نیز برای انجام آن از آمادگی کافی برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ در کشور ما رضایت بخش نیست و پژوهشکده بیمه باید با بررسی زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی دلایل این کاستی ها و همچنین راهکارهای افزایش آن را بررسی کند.
دکتر سلیمانی افزود: صنعت بیمه با سابقه بیش از هشت دهه فعالیت در کشور باید از ضریب نفوذ بالاتر و رشد قابل قبول تری برخوردار باشد.
دکتر سلیمانی اظهار داشت: خوشبختانه تولیدات پژوهشکده بیمه متناسب با نیازهای صنعت بیمه است و بیمه مرکزی در حوزه های گوناگون نظیر تدوین و اصلاح مقررات و آیین نامه ها از این ظرفیت ها بهره می برد.
رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به ضرورت ارتباط گسترده تر پژوهشکده بیمه و شرکت های بیمه، تصریح کرد: تربیت آکچوئر بیمه ای از ماموریت های جدی پژوهشکده بیمه به حساب می آید و ما در مسیر اعتمادسازی و برنامه ریزی درازمدت برای ارائه بیمه نامه ها به خصوص در حوزه بیمه های زندگی به محاسبه گران حرفه ای بیمه نیاز مبرم داریم.
وی در پایان با تقدیر از تلاش های دکتر امیر صفری رئیس پیشین پژوهشکده بیمه، از دکتر حمید کردبچه به عنوان یک چهره علمی و پژوهشی نام برد و ابراز امیدواری کرد که فعالیت این پژوهشکده بیش از پیش درخشان و متناسب با نیازهای روز صنعت بیمه ادامه یابد.


ثبت نظر

ارسال